Gå til innhold

Noen spørsmål om Laurel


Halze

Anbefalte innlegg

Er på nippet til å handle meg en Laurel nå, men har noen spørsmål jeg håper noen kan svare på.

 

Ser det er forskjellige blinklys på noen av bilene, noen har blinklys som strekker seg litt bakover fremskjermene og noen har blinklys som ikke går bakover fremskjermene i det hele tatt, noen som kan si noe om hvorfor eller hva forskjellene innebærer?

Ser også at noen har plastdeksler på sidene (som mercedes w124/w201 f.eks), og noen har normale sidelister på sidene, er det noen facelift?

Ser også ut til at det er noe forskjell på baklysene.

Noen andre kosmetiske forskjeller på de forskjellige modellene?

 

Noen som har en god side som inneholder litt historie og fakta om disse bilene? Hadde vært fint å vite litt mer om bilen jeg lurer på å kjøpe.

 

Hvordan er det å få kjøpt reservedeler?

Hvilke har 4 hulls boltsirkel og hvilke har 5 hulls?

Den jeg lurer på å kjøpe er ombygd fra 2,4 bensin til 2,8 diesel (turbo) noe spesielt jeg bør se etter angående dette?

 

Fant lite om dette på nettet så håper noen kan svare på noen av spørsmålene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Er på nippet til å handle meg en Laurel nå, men har noen spørsmål jeg håper noen kan svare på.

 

Ser det er forskjellige blinklys på noen av bilene,

 

Jeg har en Laurel 1990 nå, går utmerket, automat 2,8 RD motor, i tillegg har jeg en 1986 2,8- LD diesel også automat, den er feil på dieslpumpen, men den har mange nye deler skiftet og er ellers ok. Men den kan komme til å følge etter en mensin jeg leverte til Bilophuggeren for to dager siden. Jeg har skiftet glødeplugger, og da skjedde det noe med sikringer/rele etc, mekanikeren gjorde en liten feil, glemte isolasjon mellom skinnene, og da ble det røyk.... Nå er det jeg som sjekker, fant tilslutt ut at det måtte være en sikring, grå, som står i pannelet ved batteriet. Den søker jeg nå etter, dersom ikke forhandleren finner en hos sin levarandør... Bilen er ellers kjempebra, gått 198 000 km - du ser riktig. Min forrige 2, 8 kjørte jeg over 1 million km. Dersom noen har en slik sikring....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår