Gå til innhold

Kjøp av Auris 2.2 D-CAT?

Ranger emnet


Audi-quattro

Anbefalte innlegg

Er toyota auris 2.2 d-cat et godt kjøp?

Noen som har erfaringer, gode som dårlige?

Er på utkikk etter bil til max 250k, helst i Nord-Norge eller byer som kan nåes med hurtigruta :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29096092

Syns dette virket som et bra kjøp, da toyota auris har god kvalitet, råsterk motor og kult utseende med x-pakken ;)

 

Noen andre konkurrenter som kan måle seg med tanke på driftsikkerhet, utseende og motorstyrke til denne prisen? Legg merke til at driftsikkerhet står først, har hatt en 99' passat nå i 2 år, say no more..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nesten prøvekjøre og fortelle OSS hva du synes. :)

Utseende er jeg forsåvidt enig med deg i, det er ikke verst, men jeg er ikke spesielt stor fan av interiøret i Yaris, Auris etc. Motoren veier jo i dette tilfelle opp for plasticfantasticfølelsen, men han ene i linken under skrøyt ikke nevneverdig av motoren heller (om jeg forsto google translate rett).

 

Fant igrunn bare denne og denne linken, men du har kanskje lest de allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det skulle være forbruk av olje så er jo toyotaforhandlere kjempegreie, og det følger med et års garanti. Pleier ikke slike oljeproblemer å bli fikset på sånne storkampanjer en gang for alle?

Jeg er interessert i denne bilen da det er få, om ingen, som har samme gjennomgående kvalitet (pga enkle og 'primitive' løsninger) kombinert med utseende, pris og naturligvis motoren i denne bilen - samt at toyota ikke taper seg noe i verdi i forhold til konkurrentene.

Spørsmålet er rett og slett, får jeg 'mer' bil for pengene for max 250.000kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår