Gå til innhold

Lugger på 2 000 i lave gir


chrmyhr

Anbefalte innlegg

Når jeg kjører i mellom 10 - 80 km/h og ligger på ca 2 000 omdreininger lægger motoren når jeg slipper gassen. de tar ca 2 sek fra jeg slipper gassen til motoren begynner å bremse, og da bremser den unormalt mye. Når jeg da gir litt gass igjen virker det som at motoren oppfatter det som om jeg gir full gass i 1 sek, saå blir den normal. hvis jeg legger jeg på 2 000 - 2500 med jevnt gass pådrag klarer ikke motoren å bestemme seg for om jeg gir gass eller ikke.. dette er ikke behagelig :(

 

Håper noen har hatt samme erfaring, og har noen gode tips om hva dette kan skyldes..

 

Bilen er en Xsara VTS 2,0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår