Gå til innhold
Bilforumet.no
Steffen_s13

Kangoo`n min starter ikke!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Skulle starte bilen min idag å da ville den ikke starte! Har ikke brukt den på to dager etter at jeg parkerte den på gårdsplassen hjemme. Har ikke hatt no form for startproblemer med den før. Så det har sikkert skjedd helt plutselig. Har en misstanke om at det er bensinpumpa som er gåen. Kan ihvertall ikke høre den starte når jeg setter på tenninga. Hvis man i det heletatt hører den da? Sitter pumpa i tanken? Må eventuelt tanken ned for å bytte pumpa?? Er en Kangoo 1,4 Express det er snakk om

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelte biler har en "kollisjonsbryter" som skal kutte strømmen til bensinpumpa ved kollisjon. Denne bryteren kan klikke slik at bensinpumpa mister strømmen. I så tilfelle må en reset-knapp trykkes inn for at alt skal fungere igjen.

Vet ikke hvor den sitter på kangoo, eller om du har en, men det er ihvertfall et tips. Sjekk også alle sikringer, og les instruksjonsboka hvis du har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner tråden litt.

Har en Renault Kangoo 1,4 2000mod som jeg sliter med å få start på i blant, det tar rett og slett litt tid. Spesielt om den har stått litt, feks en en dag. Men jeg får alltid start på den til slutt, bare at jeg må vri om nøkkelen lenge. Noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problem med min Kango, samme bil 2002 model. Etter bruk av elektroclean i hvit kontakt på v side

starter den ti slutt. har fått opplyst fra en bilmek. at det kan være startsperren, slitsomt uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå