Gå til innhold

EinvindAO; Arbeid med lancia thema turbo.

Ranger emnet


EivindAO

Anbefalte innlegg

for en stund siden kjøpte jeg meg en Thema turbo med noen problemer, ekstrem mugglukt i bil, ingen vannpumpe, ødelagt lakk og andre småfeil.

 

jeg fikk og kjøpt en delebil ( http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/129355-esmyr-lancia-thema-turbo-banebil-acr.html )

jeg skal prøve å få lagt opp bilder etter hvert som jeg arbeider med bilen og forklare hva jeg har gjort. bilder blir lastet opp i morgen forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

det tok ei stund før jeg fikk tid til bilen, jeg har nå tatt bildene jeg lovet for så lenge siden.

 

[ATTACH]24206[/ATTACH]

 

[ATTACH]24207[/ATTACH]

 

[ATTACH]24208[/ATTACH]

 

[ATTACH]24209[/ATTACH]

 

[ATTACH]24210[/ATTACH]

 

det blir nok litt av et arbeid å få bilen i stand, men det skal nok skje etter hvert.

idag blir jeg nok å få tak i vannpumpe til bilen så da får jeg den nok i gang snart forhåpentligvis.

 

EDIT: Problemer med ø og å..

Endret av EivindAO
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

nå har jeg fått ut vannpumpen på delebilen og fått den montert på den jeg arbeider med, nå mangler jeg kun reimhjul til vannpumpen, reim og slange til kjøleveske som går fra radiator til vannpumpe, jeg får forhåpentligvis tak i disse delene av en jeg fant på internett.

 

bilder må komme senere da jeg ikke har strøm igjen på kamera.

 

om noen kan bidra til plasser å få tak i deler til bilen er det ikke feil å gjøre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

nå har jeg fått tak i reimhjul og slange til vannpumpe endelig, men det blir ikke noe arbeid på bilen før snøen er forsvunnet nok til at det er mulig å arbeide.

forhåpentligvis er bilen i gang så snart det ikke er snø på veiene så man får testet for flere problemer, da har man noe å glede seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

jeg har fått kjølesystemet tettet nå, mangler reimhjul til vannpumpa og noen deler til overføringa fra girkassa til girspaken som jeg har på delebilen. bare for oppdatering. driver på med flere førerkort nå så jeg har ikke så mye tid til å skrive hva som er gjort desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår