Gå til innhold

gåen bensin pumpe?


gotthard

Anbefalte innlegg

plutselig ville ikke bilen starte lengre, virket som den tennte men startet ikke så jeg helte lit bensin i forgasseren og den gikk da pent i 3sekunder før den døde, prøvde dette noen ganger og den startet vær gang, men stoppet nesten med en gang igjen.

jeg mistenker da bensinpumpa?

finner ingen egen sikring til pumpa, noen som vet hvor den eventuelt sitter?

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Volvo V70 2,4D 2008

Kia Soul 2018

Golf 5 1,6L 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier ikke åssen bil dette er, men uansett, hvis du heller bensin i forgassern å den starter så er feilen at den ikke får bensin, så da er jo første mistanke bensinpumpe! Sjekk denne. Usikker på om d er elektrisk pumpe på den bilen du viser til, men isåfall hør om den går.. Ta av bensintilførsel å prøv å start å se om d spruter bensin. Mulig tett bensinfilter å.

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiat bravo 1,4 96mod.

måler kontakta, når jeg skrur på tenningen viser den 12,58 i ca et sekund, dette er da ledningen som går inn på bensinpumpa.

det er ikke en lyd i fra pumpa når tenning skrus på.

har dunka på pumpa uten at det hjalp, om filteret var tett ville den vel slipt igjenom lit da trur jeg. leste på et engelsk forum at det er en vanlig svakhet på disse bilene når de står på ca 200 000km, at pumpa ryker.

bakdelen er at det ikke er mulig og oppdrive ny pumpe til disse bilene, må skaffes brukt

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Volvo V70 2,4D 2008

Kia Soul 2018

Golf 5 1,6L 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår