Gå til innhold

Er Chevrolet Tahoe et godt kjøp?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

På Rockauto.com så var det jo ikke billige deler!?

 

Sammenlignet chrysler der, å var like priser så mekonomen + må betale frakt å moms.. Så nei, ta heller å søk på Ebay.com for svin billige deler :)

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa har en 2004(?) suburban 6.0 bensin+gass. For å si det sånn så elsker jeg den bilen! Går godt, har stor plass og drar faktisk alt du vil dra, enten det er en tilhenger eller ett tre...

 

Eneste som har vert problem med den er begge vindusheisene på fremdørene...

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
På Rockauto.com så var det jo ikke billige deler!?

 

Sammenlignet chrysler der, å var like priser så mekonomen + må betale frakt å moms.. Så nei, ta heller å søk på Ebay.com for svin billige deler :)

 

Unngå de billigste "no brand" delene på Ebay. Det er så dårlig kvalitet at det ofte ikke virker i det hele tatt.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Jeg har selv eid mange forskjellige biler fra den andre siden av "dammen". Nå har jeg handlet meg en 98 Tahoe med ødelagt motor...

dette ser jeg som en god handel etter som jeg skal gjøre alt arbeidet med å "overhale" selv, og det at jeg fikk den utrolig billig..

Mitt tips er at du kjøper den bilen du har mest lyst på.. For slik som jeg ser på det, så er det ett eller annet som er mindre heldig på uansett bilmerke, og alle er flinke til å fortelle om alt som er negativt på det man kjøper..

Og dersom du er flink til å "mekke" er det ikke noe problem.

Når det gjelder deler og slikt til Chevrolet er min anbefaling at du logger inn på denne adressen :Truck Parts and Truck Accessories for Chevy, GMC, Ford and Dodge Trucks from LMCTruck.com

Der finner man det meste av deler. Og jeg bruker denne ofte. Det jeg da gjør er logge meg inn hos LMC og finner de delene jeg trenger. Så noterer jeg alle delenummer og sender de inn til Amerikanske bildeler for å få tilbud om pris.. Det er slik jeg ser det definitivt den billigste måten å handle på..

 

Lykke til med din nye bil ;):soldiersf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår