Gå til innhold

Gode delebutikker for MB på nett


mbc200

Anbefalte innlegg

Har nå endelig tatt til fornuft og kjøpt meg en Mercedes igjen. Er bare to ting jeg leter etter nå, som jeg var fornøyd med med min forige bil, BMW.

 

Tips om gode delebutikker for Mercedes på nett? Noe tilsvarende som GS Bildeler til BMW, der man får opp deleskisser.

 

Tips om sider man kan få fremgangsmåter for hvordan man utfører diverse reparasjoner på Mercedes, og om det finnes flere tilsvarende forum som dette. BMW har sin bimmers.no, som gir deg svar på alt du måtte lure på.

 

BMW eiere skrur kanskje mye mere enn Mercedes eiere, så behovet for disse nettsidene er kanskje ikke like stort for MB:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.mbentusiastklubb.com/smf/ - Mesteparten av forumet er åpent for gjester men du må bli medlem av entusiastklubben for å kunne registrere deg.

 

http://www.mercefreaken.com - Helt åpent forum.

 

Begge forumene er jeg veldig glad i, og MBE bør du melde deg inn i!

Sjekk rabatt avtalene dem har! Veldig mange!

 

 

BMW eiere skrur kanskje mye mere enn Mercedes eiere, så behovet for disse nettsidene er kanskje ikke like stort for MB:roll:

 

Hehe, you crack me up ;)

Team lappløs! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hadde jeg hatt datakunnskaper eller drevet en av nettbutikkene som er i drift i dag, så hadde jeg gjort noe som lignet veldig på BMW's GSbildelers nettbutikk. En sånn nettbutikk bruker folk uten å sammenligne priser, for det er så enkelt og oversiktlig. Så er det noen av dere som leser dette som tenker å starte eller driver en nettbutikk, så se og lær av GS bildeler;) Jeg blir hvertfall fast kunde dersom det dukker opp en slik delebutikk på nett som selger MB deler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

har drevet på en del med mercedes i løpet av årene og har kommet rimelig ut av de fleste delekjøp til kaosseri og motor og driv verk!

her er noen av web-sidene jeg bruker

Electronics, Cars, Fashion, Collectibles, Coupons and More Online Shopping | eBay

Orange Tuning - Audi, BMW, Mercedes, Mini, Opel, Porsche und Volkswagen Tuning

MBSCA Shopen ( annbefales )

 

mvh

Alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår