Gå til innhold

Skimmy`s Volkswagen Jetta mk1 prosjekt

Ranger emnet


Skimmy

Anbefalte innlegg

Kan bli tøff dender! Bergcup looken er jævli tøff etter min mening ivertfall! Morro å se flere helgeleninger på forumet også:) Tør jeg spørre hvor gammel du er, og hva du jobber med? Den calibraen ble ikke rød i sitt senere liv, eller var det en annen en? Mener å huske en rød calibra med en satans lyd på acr for noen år tilbake..

 

takk takk. jeg er 24år, jobber som platearbeider/industrimekaniker på jærnverkstomta.

 

den var rød før jeg lakkerte den hvit, ja den var ikke stille akkurat

DSC_1162.jpg

1213375456054_20080613-184000-pi_19.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner det, syns det er stygt med de vingene uansett:P men en ganske så tøff bil da:D

 

skjønner deg, er veldig mange som sier det samme som deg, men heldivis er ikke alle like, jeg syntes personlig at den manglet noe uten den etter bredderne kom på, før jeg fikk bredderne så prøvde jeg vingen, å det så bare teit ut, når bilen begynner å bli ferdig så tror jeg at den sitter som støpt bake på bagasjeluka, ca 10cm lenger ned enn nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

tusen takk, oldschool looken var kul den, men jeg liker racerbiler:P så da gikk jeg for dette, er en 1.8 gti motor med plana topp og porta topp, racing ventilfjære, 320graders kamaksel, 38mm mc gassera. dette blir byttet ut til 45mm weber. også er det grenrør og 2" heleveien. flytter seg greit nå men vil ha mere.

 

skal få bygget fiagodkjent bur i den løpet av vinteren, nye hardere coilovers, råere stabstag og polyforinger. da planen min er å kjøre løp med denne bilen.

 

blir en stund til det blir gjort noe mere med denne da jeg har tatt den heim for å få plass nede på verkstede til å gjøre ferdig preluden til kjærring. men det blir snart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår