Gå til innhold

The server is too busy at the moment. Please try again later. - v4.0 (aka v4.1.1)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

vBulletin Message - The server is too busy at the moment. Please try again later. :hvaskjera

Fikk denne da jeg skulle poste et lengre innlegg jeg hadde lagt masse sjel i. Det var ikke så kult.

Flashback time, yeah! :word_ms

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jeg har aldri fått den meldinga, men jeg opplever at forumet går TREGT for tida. Klikker meg inn på et innlegg, går og henter kaffe, tvinner litt tomler, før innlegget til slutt kommer fram på skjermen. Hva skjera(gud)?

 

Og det er bare på bilforumet, så det er ikke linja mi det er noe galt med...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og opplever bilforumet som sporadisk tregt om dagen... mange innlegg som går fort å lese, så plutselig er det stopp, og alt går tregt.

 

Mener å huske fra tida da jeg var aktiv i et annet større norsk bilforum, at de hadde samme typen problem, der var det databasen i bunnen som slet litt, og en oppdatering ble nødvendig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og opplever bilforumet som sporadisk tregt om dagen... mange innlegg som går fort å lese, så plutselig er det stopp, og alt går tregt.

 

Mener å huske fra tida da jeg var aktiv i et annet større norsk bilforum, at de hadde samme typen problem, der var det databasen i bunnen som slet litt, og en oppdatering ble nødvendig...

 

Akkurat samme som her da... feilen kommer og går.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår