Gå til innhold

e34 ombygget til m5, lurer litt på denne, er den verdt pengen?

Ranger emnet


butrus_

Anbefalte innlegg

Sånn godkjenningsmessig er det vel knapt sikkert det blir lagt merke til, om man ikke kjører på ett oppdatert verksted, så kanskje de knapt legger merke til 12 ventiler mere, og både M3 og 525 24V er jo M50, vil jo tro man får dem til å se veldig like ut. Ikke alle som bryr seg så fælt om 22 hk heller.

 

Men skulle det skje noe, og de finner ut at du har 116 hk mere, altså ca 175% av orginaleffekten, da blir det nok trøbbel.

 

Er også veldig skeptisk til ombygde biler, den eneste måten jeg er komfortabel med, er der ombygginga har skjedd rundt chassisnummeret, altså en veldig ulovlig ombygging, for da er iallefall alt på bilen det det skal være.

 

Om bilen er verdt pengene må jo du vurdere selv, se hvor bra ting ser gjort ut, om bilen virker bra, hva det ville kostet deg å kjøpt en 525 192 hk M50B25 og slengt oppi en M50B30/B32, og da vite hva som er gjort.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sittet å sett litt på nettet,å det er ikke mye enn må gi for en bil uten motor..

men motorer fant jeg ikke mye priser på..

har dere noen peiling på hvor mye enn må gi for komplett motor??

eu-kontroll og teknisk er jeg ikke så veldig redd for,finnes mange plasser der dem ikke bryr seg så mye..

det har gått fint før.teknisk er det nok veldig sjeldent her i området,men enn kan jo være uheldig..

har ingen planer om å ha den som bruksbil da,det har jeg gode gammle tørste volvon til:)

men for og dra mere effekt ut av en sånn motor,da må det vel turbo til..dyrt å bygge om en sånn motor??

 

takk for alle svar så langt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn godkjenningsmessig er det vel knapt sikkert det blir lagt merke til, om man ikke kjører på ett oppdatert verksted, så kanskje de knapt legger merke til 12 ventiler mere, og både M3 og 525 24V er jo M50, vil jo tro man får dem til å se veldig like ut. Ikke alle som bryr seg så fælt om 22 hk heller.

 

Men skulle det skje noe, og de finner ut at du har 116 hk mere, altså ca 175% av orginaleffekten, da blir det nok trøbbel.

 

Er også veldig skeptisk til ombygde biler, den eneste måten jeg er komfortabel med, er der ombygginga har skjedd rundt chassisnummeret, altså en veldig ulovlig ombygging, for da er iallefall alt på bilen det det skal være.

 

Om bilen er verdt pengene må jo du vurdere selv, se hvor bra ting ser gjort ut, om bilen virker bra, hva det ville kostet deg å kjøpt en 525 192 hk M50B25 og slengt oppi en M50B30/B32, og da vite hva som er gjort.

 

 

Du mener vel S50b30/32?

 

En kamerat skal selge s50b30 med radiator, eksos, girkasse o.l

 

Ved interesse ta kontakt

For all del, ikke misforstå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår