Gå til innhold

Amcar sin Neon

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Den ble premie i et eget lotteri som amcar solgte lodd til. Stod en liten notis om hvem som vant den i et av bladene i årgangen etter at prosjektet.

 

de ble nektet å lodde den ut, sto igrunn mye om dette i bladet, men den er kjøpt av en privatperson og den har det veldig bra, er å se på enkelte treff på vestlandet ;)

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Jeg var på besøk hos en tidligere arbeidskollega på Radøy, rett nord for Bergen. Vi gikk i garasjen for å se på prosjekter, og der sto den gitt. Amcar sin egen Neon. Forholdsvis inntakt (starter og går). Og kjenner jeg tjommien rett, er den sikkert til salgs. Var iallefall godt å se at den eksisterer og får bo hos en entusiast :-)

1973 Citroen 2CV
1977 Simca 1308GT

1984 Datsun 720 single cab, long bed
1987 Mazda B2000

1987 Mazda B2600

1989 Citroen CX 25 GTi
1991 Citroen XM 2,1 aut
1996 Peugeot 306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Jeg var på besøk hos en tidligere arbeidskollega på Radøy, rett nord for Bergen. Vi gikk i garasjen for å se på prosjekter, og der sto den gitt. Amcar sin egen Neon. Forholdsvis inntakt (starter og går). Og kjenner jeg tjommien rett, er den sikkert til salgs. Var iallefall godt å se at den eksisterer og får bo hos en entusiast :-)

 

er helt inntakt minus clutch, men ikke til salgs desverre for de som måtte drømme om denne bilen ;)

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår