Gå til innhold

Bmw 750 lugger

Ranger emnet


raymondblack

Anbefalte innlegg

Bilen jager bittelitt på tunggang når den er kald, når den blir varm så forsvinner det men det oppstår et nytt problem..

 

Når bilen er idiell tempratur så lugger den litt når man ligger å "cruiser" på lave turtall mellom 1000-1900rpm ligger man over 1900 så er luggingen vekk.

 

Jeg har ingen anelse om hva dette er, leste på et annet tulleforum fra usa at det finnes en sensor som bestemmer om motoren skal bruke 6cyl eller 12cyl, der var det en som mente at den mest sannsynelig ikke fikk bestemt seg om den ville bruke 6 eller 12. men jeg er litt skeptisk til det. Finnes det en slik funksjon på maskinen min i det heletatt? ??

 

Uansett så setter jeg pris på alle svar uansett:):)

OPEL ER BRA!

---------------

2005 Honda Accord

1999 Yamaha Thunderace 1000

1996 Seat Toledo 1.9 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som har noen tips til hva jeg evnt. kan skjekke selv? kan det være no så enkelt som tennplugger? Jeg får ikke sett på de 3 bakerste pluggene på hverside av motoren med vanlig verktøy, kommer ikke til.. Men tennplugger lugger vell hele tiden og ikke kun på lave turtall og gir ikke jaging når motoren er kald vell?

OPEL ER BRA!

---------------

2005 Honda Accord

1999 Yamaha Thunderace 1000

1996 Seat Toledo 1.9 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde gul bmw mandag sist uke.. olje, kardangolje, filtere rundt forbi, kjølevæskse, bemsevæske ect. ect. men ingen tennplugger.. De fikk sikkert ikke ut noen feilkoder heller siden jeg ikke har hørt noe om dem?

OPEL ER BRA!

---------------

2005 Honda Accord

1999 Yamaha Thunderace 1000

1996 Seat Toledo 1.9 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår