Gå til innhold

Min -98 Cherokee 2,5 "Trude"

Ranger emnet


CONeXXiON

Anbefalte innlegg

Vel, da var det vel på tide at jeg får laget en tråd om bilen min, og hva som skjer med den^^

 

 

Etter at dette skjedde, så fant jeg ut at her må noe gjøres...

045.jpg

043.jpg

 

Godjenta blir nappa opp av grøfta av en Chevrolet type stor^^ Var først en japse som prøvde, men måtte en Yankee til for å klare det :P

044.jpg

 

Så det blir i første omgang 2,5" OME løft og noe større hjul. Ettersom økonomien ikke er helt på topp så kommer dette prosjektet til å bli fordelt over lengre tid :P

 

Vinsj skal også monteres.

 

Flere bilder av Trude:

033-1.jpg

034-1.jpg

032-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Flott bil, liker veldig godt den fargen! Er dette bilen som sto til salgs i heggedal?

Hvordan synes du motoren er?

Ser ut som du sto i den grøfta en stund?? hehe.. Gjorde noe lignende med Pajeroen på pendlerparkeringa ved E134 på Darbu i fjor vinter, de hadde brøyta veien ut fra parkeringa bredere enn det veien var så da sto jeg plutselig med en svær og tung bil godt planta i grøfta og måtte dras opp av en brøytebil.. Hehe..

90" Mazda Miata

95" Jeep Cherokee 4.0 Limited

Tidligere biler: Suzuki SJ413, Ford Sierra, Ford Sierra, Ford Fiesta, Mazda MX5 1.8 sport, Subaru Forester S-Turbo,Mitsubishi Pajero, Mazda 323, Opel Omega..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er den som stod til salgs i Heggedal. Motoren er bra den, har ikke merka noen problemer enda i hvertfall. Det eneste er vel at det blir litt mer giring fra 4 til 3 enn hva jeg er vant med, siden 2,5 bensinmotoren ikke har allverdens dreimoment. Men motoren starter utrolig lett, går fint, og er visst mer eller mindre skuddsikker, akkurat som 4,0 motoren.

 

Jepp, stod godt fast der... Og man må jo selvfølgelig prøve å komme opp igjen, med det resultat at jeg satt mer fast :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt rykter om at 2.5 literen er mye av den samme som 4 liter, men "kappa" vekk de siste to sylinderne..

En på jobben har en Wrangler med 2.5 bensin og er fornøyd med den med unntak av effekt i forhold til bensinforbruk.. Det viktigste er jo at den er driftsikker og går da! :)

90" Mazda Miata

95" Jeep Cherokee 4.0 Limited

Tidligere biler: Suzuki SJ413, Ford Sierra, Ford Sierra, Ford Fiesta, Mazda MX5 1.8 sport, Subaru Forester S-Turbo,Mitsubishi Pajero, Mazda 323, Opel Omega..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår