Gå til innhold

Problem med displaypanelet til aircondition - Audi A4

Ranger emnet


Johannes92

Anbefalte innlegg

Har problemer med displaypanelet til airconditionen på min Audi A4 1996. Temperaturen og "luftstyrken" vises ikke slik som det skal, displayet er bare blankt. Noen ganger virker det, men det er heller sjeldent. Kan det være dårlig kontakt et sted, eller må jeg bytte hele dritten? Noen som kan hjelpe meg?

 

22102010045.jpg

//Johannes

 

Audi A4 1.8 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har problemer med displaypanelet til airconditionen på min Audi A4 1996. Temperaturen og "luftstyrken" vises ikke slik som det skal, displayet er bare blankt. Noen ganger virker det, men det er heller sjeldent. Kan det være dårlig kontakt et sted, eller må jeg bytte hele dritten? Noen som kan hjelpe meg?

 

22102010045.jpg

Hadde samme problemet. Byttet hele enheten. Prøvde ført å skru den opp for å se om jeg kanskje klarte å fikse den, men dengang ei. Så fant en brukt på ebay.

Kan jeg bare skyte inn et tilleggs spm.

 

Når jeg slo på det snøflaket i dag (er vel selve aircondition som kjøler ned bilen?) Bare blinka symbolet, men den holdt seg ikke på, har det noen med luft temperaturen ute? eller er noen galt?

Er det ikke sånn at den ikke lar seg skru på før bilen er varm da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bare skyte inn et tilleggs spm.

 

Når jeg slo på det snøflaket i dag (er vel selve aircondition som kjøler ned bilen?) Bare blinka symbolet, men den holdt seg ikke på, har det noen med luft temperaturen ute? eller er noen galt?

 

Det skal være sånn. Klimakompressoren vil ikke starte når det er kaldere enn 5 grader ute. Dette er pga at kondensvannet vil da fryse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår