Gå til innhold

_MÅ_ vi finne oss i enda flere bomringer?

Ranger emnet


Ideal

Anbefalte innlegg

Kjip lesing:

 

http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article182215.ece

Fra 2006 kan det koste 112 kroner i bomavgift å kjøre nye E6 mellom Oslo og Lillehammer. Ordningen skal vare i 24 år.

 

Dette skal vare i fireogtjue år?!?

 

Se dette i forhold til denne saken:

http://pub.tv2.no/TV2/nyhetene/article180968.ece

En ny undersøkelse viser at myndighetene kan ha nådd en smertegrense for hvor mange bomringer vi skal ha i landet .....En undersøkelse som er gjort for Opplysningsrådet for veitrafikk viser at befolkningen er delt i to når det gjelder bompenger.

 

Halvparten synes det er greit, mens den andre halvparten ønsker bommene dit pepper’n gror.

 

75 prosent av de som synes bompenger er greit, vil ikke ha flere bommer. Det er et signal om at myndighetene kan ha nådd smertegrensen for antall bommer i landet.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De slutter sikkert ikke før alle og enhver som tenker på å kjøre bil faller ned på sine knær og ber ydmykende....

 

Må vel si at det er på tide at de finner noen andre måter å skaffe penger på enn å loppe bilistene (med bla bompenger i hutt og pine)..det kommer ikke bilistene til gode heller.... jaja men det var vel egentlig ikke noe nytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hva som hadde skjedd Hvis absolutt alle i norge hadde gitt faen å betale veiavgifta jeg.. nekta Plent...

 

Selv om det aldri ville gått:) uansett..

 

Der kommer den Skoleklasse teorien inn... Alle skulle skulke Idrettsdagen, tillogmed "geeksa".. men det er alltid noen som trekker seg :) og da går det utover de som faktisk gjorde det..

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler gjerne bompenger og veiavgift, men kun hvis jeg vet at alle pengene går til det de skal nemlig veiarbeid og annet forebyggende innen trafikk/ferdsel, noe det ikke gjør per d.d

 

Men samtidigt så vet jeg også det kan være en ekstra belastning på de som ikke har så "mye" fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi normenn er ikke flinke nok til å si nok er nok! Staten øker avgift etter avgift, mens vi mumler litt oss i mellom om at det å ta slutt en gang. Når vi har mumlet ferdig kan staten øke avgiftene enda en gang!

 

Nei vi må engasjere oss, organisere protester osv...!!!

 

Men nei, om 4 dager ligger denne tråden på side to i Off Topic forumet, og staten har allerede planlagt neste avgiftsøkning...

 

*sukk*

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår