Gå til innhold

Snø på tryvann 2010/2011

Ranger emnet


Møllergutt

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror nok du er "litt" tidlig ute gitt!

 

ville være den første som la ut tråden:), men det er meldt snø på fredagen :)

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hahaha, hvis det å henge på Tryvann er en del av livet ditt trenger du nye hobbies.. :) Sier bare at det å henge hele vinteren på Tryvann umulig kan være noe gøy og det er fjortiss deluxe; ta en liten spinn der oppe derimot kan jeg fint gjøre.

 

Forøvrig skal sjåføren av den E36en som kom oppover der på fredag kveld ha takk for at du blenda ned, det var snilt av deg :) Hilsen han som sto og så ut over den fine byen vår, hehe. Forøvrig trenger du coilovers.. :P

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, hvis det å henge på Tryvann er en del av livet ditt trenger du nye hobbies.. :) Sier bare at det å henge hele vinteren på Tryvann umulig kan være noe gøy og det er fjortiss deluxe; ta en liten spinn der oppe derimot kan jeg fint gjøre.

 

Forøvrig skal sjåføren av den E36en som kom oppover der på fredag kveld ha takk for at du blenda ned, det var snilt av deg :) Hilsen han som sto og så ut over den fine byen vår, hehe. Forøvrig trenger du coilovers.. :P

 

sier han som kjører forhjuls drift bil resten av livet med 1.3liter motor, kjønner hvorfor du ikke har det gøy:)

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier han som kjører forhjuls drift bil resten av livet med 1.3liter motor, kjønner hvorfor du ikke har det gøy:)

 

For et vanvittig treffende forsøk på burn.. :)

 

IMG040-2.jpg

 

IMG052-2.jpg

 

DSC_0157-2.jpg

 

Jeg er forøvrig usikker på når jeg har sagt at jeg bare skal ha forhjulstrekkere resten av livet... :)

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår