Gå til innhold

Hvem er du? Gammel? Bil? Hvor henter du penga fra? :)

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

Altså..

 

Nå har jeg surfa litt rundt på detta forumet en stund. Det er mye gromme biler her.

 

Men, jeg lurer altså. Jeg er 18 år gammel og har Golfen min. Nå har jeg mista lappen og det vanker en bot (enda ikke fått den).

 

For å få kjøpt bilen jobba jeg som bare det, gav 30000 for den. Og har reparert og styret for 10000 ca. Bil er dyrt. Og jeg har lyst å gjøre mere med bilen, men har fått bud på 50000 for den. Må jo nesten selge.

 

Ellers lurer jeg faen meg på, hvor gamle er gutta her på forumet som har alle de feite bilene, er dere kanskje for gamle til å ha disse bilene? Er det ikke når man er 18-20 år man skal ha tøffe biler, etter det er det nesten bare å kjøpe seg en station wagon og bruke alle penga på kone og barn? :)

 

Bil er av stor interesse for meg, men kan ikke så mye, lærer mye hver dag, av f.eks dette forumet. Men, det koster faen meg å ha bil..

 

Neste sommer tenker jeg å ta fri år.. Og hente en Corrado fra Tyskland, får se om jeg får finansiert dette :)

 

 

Det er kjipt å gå skole, jobbe på ettermiddager på Rimi og ha stooore drømmer om tøffe biler :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 459
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jonte

Men, jeg lurer altså. Jeg er 18 år gammel og har Golfen min. Nå har jeg mista lappen og det vanker en bot (enda ikke fått den).

 

Burde kanskje ta det som et hint, selge bilen og kjøpe deg en moped? Evt. en bil som gå mye dårligere enn en Golf GTi? :)

 

Sånn for å svare på litt av de andre spørsmålene dine; jeg er snart 30 (*vhæææ*), jobber og sliter og dermed har jeg endelig råd til en OK bil, men noen kul eller rå bil har jeg (dessverre) ikke. Fornuftig og behagelig synes jeg dog den er, og tar meg fint fra A til B uten problemer av noe slag.

 

(faktisk var jeg uten bil i flere år før jeg kjøpte den bilen jeg har nå, det gikk merkelig nok helt fint det også)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke når man er 18-20 år man skal ha tøffe biler, etter det er det nesten bare å kjøpe seg en station wagon og bruke alle penga på kone og barn? :)

 

Hei hei hei! Jeg ser 30 års dagen nærme seg faretruende fort, men jeg er da aldeles ikke for opptatt med barn og greier fordet. Klart.. man må jo tenke litt mer langsiktig, men jeg brenner like mye for fin bil nå som jeg gjorde da jeg var 18. Eller 5 år for den saks skyld. :)

 

Om noen år blir det vel Sportwagon fordet tenker jeg. Men ikke tro at den ikke skal få 17" felg og litt snax fordet (og Recaro barnesete..eh..nå høres det ut som om jeg planlegger her.. best å stoppe skrivingen!). ;)

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27år soon to be 28. Jobber som Dataingeniør, har hatt en hel dunge med stylet biler oppover i min tid. Kan hende du har sett den ene i Narvik :-) En orange Volvo 264 med Porsche 911 T frontstøttfanger. Var en Kar fra, den plasse de selger så god burger, som kjøpte den. Hørte at den dro mange fjortiser, hehe..

 

Eller så nå kjører jeg denne Audi A4 turbo'n. Litt photoshop moddet :-)

post-404-13804850326529_thumb.jpg

Audi A4 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 20 og har 73 Mustang jeg skal ha på veien til neste sommer med kraftig senking og STORE hjul. Bygget om til 71 modell for de som vet forskjellen. Har oxo en Golf II som blir bygd om i løpet av vinteren. Har også et par andre gamle amerikanere :usa: ALT av penger går til bil !!!:D

Pengene kommer fra jobbing.

http://www.moldestuket.com

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 73mod. som ikke er redd for å gå i banken å be på mine knär om å få meg en ny drömmebil. Må derfor jobbe dag og natt for å betale tilbake. Har nå funnet lösningen. Flytta til sverige :D. Kan jobbe mye mindre for like fet bil:D

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du tenker på Jonte ;)

Men det er godt det finnes bank og firmabiler da.

Har ikke behov for noen av de, for øyeblikket.

 

Jeg er 30 år (med 3 års ærfaring :D ) Prosjektingeniør (som d så fint heter) i et lite automatikk firma. Tjener ikke "gress", men holder hodet over vann.

Kjører til dagli '91 Omega, m. invalideaggregat *gjesp*

Leketøyet er '70 Chevelle som j kjøpte i '93 som et kjørbart objekt. For 16k.

Bygd den opp fra grunnen av, modifisert litt, og satt mitt personlige preg på den. Har vel i gjennomsnitt brukt rundt 8k i året til ting og mods til den. Så det er totalt sett en billig bil å holde på med. Står vel igjen 30-40k til jeg er i mål, med det første målet. :D

Bygger for allround kjøring med veiholdning. Ikke for dyr i drift heller, for øyeblikket rundt 1.4 lit/mil. Fornøyd med det, med tanke på ca 300hk, 1750 kg, 5,7 lit, motordesign fra '50-tallet.

Leketøyet har selvfølgelig 4-tr. manuell :D , ikke noe invalideaggregat der nei.

 

Drive 4 Fun

 

jr70cc0109.jpg

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Jeg er en 73mod. som ikke er redd for å gå i banken å be på mine knär om å få meg en ny drömmebil. Må derfor jobbe dag og natt for å betale tilbake. Har nå funnet lösningen. Flytta til sverige :D. Kan jobbe mye mindre for like fet bil:D

 

Lucky you.... åssen er det der med flytting,er det bare å kjøpe kåk i sverige og melde flytting? sikkert ikke iogmed at vi bor i molbolandet norge!!!:rolleyes: :rolleyes:

 

Litt off topic men tilbake til topic

Er 24 år jobber på reklamasjonsavdelingen til en velkjent mobil produsent,kjører for tiden en gammel audi grunnet kjøp av bolig men det er penger i banken så ny bil er på vei

:D :D :D

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Jeg er Överladdaren (?)... Er 21 år gammel og kjører en 2000-modell Impreza GT... :D

 

Har fått penga fra bilimport og salg av overprisede russebusser til sossete vestkant-russ som har lomma fulle av fars penger opg hue fullt av sagmugg ;)

 

Fikk :D 10 stk 76-78 modell Volvo busser av et stort busselskap, og solgte de til teite russ som ikke skjønte at 60-70k var MYE for en gammal driter av en buss... *hirr hirr hirr*

 

 

BTW: Har en strøken (jo den er faktisk det) -84 Scania CN112 bybuss til salgs, hvis det er noen russ her på forumet som er interessert...garantert ikke no lureri !

 

Tilfeldigvis med utleie av aggregater og eller? :D

 

[ huff.. dette ble avsporing ]

 

Jeg er 20, kjører Mitsubishi Colt 95-mod., byttes antakelig ut hvis jeg får spart opp litt mer penger.

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi90

 

Lucky you.... åssen er det der med flytting,er det bare å kjøpe kåk i sverige og melde flytting? sikkert ikke iogmed at vi bor i molbolandet norge!!!:rolleyes: :rolleyes:

 

:D :D :D

 

Bare å flytte det. Kan väre lurt å ta med ett internordisk flyttningsbetyg, men ikke nödvendig. Selg bilen, flytt til sverige, bruk penga på en mye fetere bil og skaff deg svensk jobb så har du minst like bra levestandard selv om lönningene er lavere. Trenger du jobb er det bare å sende PM.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her!

 

Er snart 27 (Grøss) Fikk ikke interesse for "fete" biler før i godt voksen alder, ulempen er at jeg ikke er så flink til å skru, så det blir fort dyrt skal det skje noe med bilen og den må inn på verksted. Kjører S2 til jeg evt får unge, da blir den byttet ut med Impreza turbo stv, med tilgivelse fra fruen :D

1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :)

2.

3. Takk til:

4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning.

5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år er singel så jeg kan bruke alt på meg selv og bil.Jobber i en bedrift som raffinerer og selger fiskeoljer av alle slag.Tjener ganske godt i den jobben så slik finansierer jeg mitt prosjekt.Bilen eier jeg selv......den er min egen og ikke noen bank sin!!!Egentlig ganske greit :D :D

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår