Gå til innhold

[Solgt] MercedesW124: Mercedes-Benz 230E W124 `88

Ranger emnet


MercedesW124

Anbefalte innlegg

Her er da tråden om min Mercedes-Benz!

 

SOLGT

 

TIL SALGS!

 

IMG_5309.jpg

(Slik ser bilen ut per dagsdato)

 

 

Først litt om bilen:

Mercedes-Benz 230E W124 `88. 211000 Km, Kr. 5000,-

Kjøpt ny i Tyskland i `88, og importert til Norge i `96. To eiere før meg, siste en gammel dame som har bilen siden `96, og den har alltid stått i garasje.

Lite utstyr! Utstyrslista er;

  • 280 -LEATHER STEERING WHEEL (AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB- Gjelder ikke lenger)
     
  • 412 -ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
     
  • 430 -HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
     
  • 466 -CENTRAL LOCKING SYSTEM
     
  • 506 -OUTSIDE REAR VIEW MIRROR, LEFT AND RIGHT, HEATED (ELECTRICALLY ADJUSTABLE ON THE RIGHT)
     
  • 534 -ANTENNA, MECHANICALLY OPERATED, WITHOUT RADIO SET
     
  • 563 -FRONT SEATS, LEFT AND RIGHT, REINFORCED
     
  • 929 -NAUTICAL BLUE METALLIC
     
  • 078 -Sportline stoff, Grått&Svart (Før:CLOTH GREY)

 

Sånn så den da ut når jeg fikk den:

Canon1000D001-4.jpg

 

Canon1000D003-4.jpg

 

Canon1000D005-3.jpg

 

Canon1000D021.jpg

 

Canon1000D034-3.jpg

 

Canon1000D054-2.jpg

 

Planene fremover blir noe sånn som dette:

  • (-!)

 

Kommentarer og forslag tas i mot med glede :D

 

 

Div Linker;

 

Broom.no 6/2-11

 

Finn.no 12/3-11

 

AutoDB.no 11/10-11

Endret av MercedesW124

MVH

Christian RIbe

 

Mercedes-Benz 1222 NG `85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har gjort deg et bra valg av førstebil. :) Solide og gode biler dette her. Har hatt noen w124/S124 i min korte bilkarriære, og har vert veldig fornøyd me de. :) 230 motorene er gode motorer.

 

En ting jeg lurer på: Hvilken girkasse står i bilen? 4 eller 5 trinns? Og hvor er førstegiret? For den girspaken i skinn ser ut til å være av samme type sonm en finner i 190E 2,3/2,5 16v, å de har jo dog-leg kasse, altså med førstegiret der 2gir vanligvis er.

90' Mercedes-Benz 300TDT S124 - Go'vogna

91' Ford Sierra 2.0CL

02' Suzuki RM 125

85' Honda CR 80 Høy - Til salgs! ANNONSE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gjort deg et bra valg av førstebil. :) Solide og gode biler dette her. Har hatt noen w124/S124 i min korte bilkarriære, og har vert veldig fornøyd me de. :) 230 motorene er gode motorer.

 

En ting jeg lurer på: Hvilken girkasse står i bilen? 4 eller 5 trinns? Og hvor er førstegiret? For den girspaken i skinn ser ut til å være av samme type sonm en finner i 190E 2,3/2,5 16v, å de har jo dog-leg kasse, altså med førstegiret der 2gir vanligvis er.

 

Ja, er 4 trinns girkasse.

Endret av MercedesW124

MVH

Christian RIbe

 

Mercedes-Benz 1222 NG `85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straight outta Birkeland mothafuckaaa!

Godt utgangspunkt, om noe ribba basismodell (men med el.soltak??).. Denne hadde jeg da jeg bodde i Birkeland.. :)

http://farm3.static.flickr.com/2725/4162967623_acc16f83d2_z.jpg

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straight outta Birkeland mothafuckaaa!

Godt utgangspunkt, om noe ribba basismodell (men med el.soltak??).. Denne hadde jeg da jeg bodde i Birkeland.. :)

http://farm3.static.flickr.com/2725/4162967623_acc16f83d2_z.jpg

 

Ja, uheldigvis, nesten ikke noe utstyr....

El. speil på ene siden og El.takluke....ikke noe mer...

 

Edit: OG Hvite bliklys foran.

MVH

Christian RIbe

 

Mercedes-Benz 1222 NG `85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært in the marked et halvt år før skulle jeg solgt bilen min til deg i stedet.. ALT av utstyr, og lokal levering :D

 

Du er en av dem som henger utenfor Grillen stadig vekk eller? :P Forresten, om du er keen på litt ekstrautstyr eller reservedeler, er Kjells Biler i Lillesand (langs 402 inn mot Lillesand forbi motorveien) stedet.. :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært in the marked et halvt år før skulle jeg solgt bilen min til deg i stedet.. ALT av utstyr, og lokal levering :D

 

Du er en av dem som henger utenfor Grillen stadig vekk eller? :P Forresten, om du er keen på litt ekstrautstyr eller reservedeler, er Kjells Biler i Lillesand (langs 402 inn mot Lillesand forbi motorveien) stedet.. :)

 

Så bilen din på finn, men akkurat da hadde jeg ikke tenkt å kjøpe bil..http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=20622698

 

Men den har ikke ALT av utstyr da...

Endret av MercedesW124

MVH

Christian RIbe

 

Mercedes-Benz 1222 NG `85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår