Gå til innhold

95 XJ6 Sport

Ranger emnet


lermax

Anbefalte innlegg

Innbarka Toyota mann med evnen til å innse at andre merker har noe å fare med også da!!

Jeg har eid mange amcar, og dette er min 4. euro + masse Jappser da... Og en Koreaner også.

Jeg har sluttet å tro på alt det folk forteller om biler. Mann vet ikke svaret 100% før mann har opplevd det selv da!!

 

jag10.jpg

 

jag11.jpg

Det ser flått ut da. Men jeg må ærlig si at Camryen ( 1992 modell ) er bedre å sitte i da :oops:

Og de som hevder at Toyota har for hard "pading" i dasborde-toppen.. Vel de burde vel tatt en titt på denne bilen da. Ikke noe mykere i allefall, heller hardere da! :roll:

Og Aude A6en jeg nettopp kjøpte er ikke mange %ene mykere den heller. Nei de kan bare slutte med det tåpelige argumentet!

 

jag12.jpg

Noen skader i interiøret. Men så var den billig også da! :lol: :lol:

 

jag13.jpg

Men design, det kan Jaguar da. Noe veldig Jaguarisk over denne "nye" generasjonen som kom i 95 da! 8) Da Ford kom inn som eier, så valgte de å gå litt tilbake til de virkelige klassiske Jaguar linjene... Hærlig i mine øyne da!

 

jag14.jpg

 

jag15.jpg

 

jag16.jpg

 

jag2.jpg

 

jag3.jpg

 

jag4.jpg

 

jag5.jpg

 

jag6.jpg

 

jag7.jpg

 

jag8.jpg

 

jag9.jpg

 

 

Ja ja.. kanskje vi er så heldige at Toyota kan begynne å lage biler med litt mer sjel igjen da????? :shock:

Noe Jaguar oser av da!!!

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut bilder av motorrommet då.

V8?

 

Toyota Norge holder tilbake mange skikkelege biler.

Ser ut som at dei graver si eiga grav. Hehe.

 

Skal legge ut motor bilder, når jeg får vasket den en dag da.

 

3,2 rekke sekser. Det var vel i 97 eller noe slik at de kom med 3,2 V8er i stede da.

 

De råeste Toyotaene beholder de i Japan da. Chentury med V12, Chaser 2,5 vvt-i, lækre Crowner, Soarer ++++ Masse rått da.

Jeg har 2x Soarer selv også da. 4,0 V8 ( en av bare 873 produsert av den modellen med activ hydraulisk fjæring ) og en 2,5 TT.

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår