Gå til innhold

Selges: Audison VrX, Focal K2P, Beastmaster 12" BUD!!

Ranger emnet


join

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har hatt liggende i lengre tid mitt "god-anlegg", men det ser ikke ut til at jeg får noe nytte av det i nærmeste fremtid, så om prisen er god nok kan jeg la det gå.

 

Det jeg har liggende er:

 

1stk Focal 165K2Power, frontsett, gule med aluminium faseplugg

 

1stk Audison VrX 4.300 4kanaler, 4x110W

 

2stk Audison VrX 1.500 mono, 1x500WRMS @4ohm, 1ohm stabile @2000WRMS. Ice Audio har klart å få en slik til å dra 195A med en stk Cadence Beastmaster i 1Ohm! Helt villt! Her er 2stk!

I blokkene er det montert inn kort/filter for Hi-pass og subsonic samt fase kontroll.

 

1stk 75mm skjøtestykke

 

2stk 50mm endestykker med 2 progressive vifter i hver, temperaturstyrt. Kort for viftestyring står i monoblokkene.

 

Link til manual for VrX serien: http://www.audison.eu/xml/products/pdf/audison_support_manuals/VRx/audison_VRx_manual_EN.pdf

 

Dette er 2000edition, de har en litt gylden farge, mye penere enn de blå som kom etter... Kan sette de etter hverandre og få over 1,3meter med forsterker! ;)

 

2stk Cadence Beast Master 12-2C dobbel 2ohms spole på hver. 1500WRMS og max 5000W. http://www.cadencestore.com/ProductCart/pc/viewPrd.asp?idcategory=23&idproduct=54

 

Skal legge ut bilder i midten av uka når jeg kommer hjem. Ønsker helst å selge forsterkerene samlet da dette er en sjelden farge.

 

Alt er kjøpt nytt av meg. Nypris:

 

VrX 1.500 : 14.000,- pr. (28k)inkl filter

 

VrX 4.300 : 11.000,-

 

Focal 165K2power: 5.000,-

 

Cadence BM12-2 : 5.500,- (11k)

 

Totalt: 49.500,-

 

Alt er brukt, men ikke misbrukt.

 

Kom med bud. Dette er seriøse greier til lyd!

 

EDIT: Bilder

 

Forsterkere, endestykker og skjøtestykke

 

P1010035-1.jpg

 

VrX1.500 monoblokk øverst (2stk), VrX4.300 4kanaler nederst.

 

P1010032-1.jpg

 

Et langt stykke forsterker

 

P1010033.jpg

 

Brukermanual

 

P1010038.jpg

 

Cadence BeastMaster 12" (2stk), 2x2Ohm spole pr.

 

P1010040.jpg

 

Bakside

 

P1010041_01.jpg

 

32kg pr element

 

P1010043.jpg

 

Skulle det vere ønsker om andre bilder eller opplysninger, er det bare å spør. :) (Never mind den lille jenta på siste bildet, hun er ikke til salgs..)

 

 

Mvh

Endret av join
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høypassfilter i monoblokkene??? Burde vel vært lavpass hvis de skal brukes til sub ;)

Hehe, beklager. Det er lavpass filter med hi-pass through linjeutganger til evt. annen forsterker.. Justerbart.. ;)Skulle jeg meine.. Skal sjekke dette skikkelig når jeg kommer hjem.

Endret av join
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 years later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår