Gå til innhold

Kia Sephia 1997 modell. 20.000. god kjøp?

Ranger emnet


boredandre

Anbefalte innlegg

Så grei ut den, velholdt ihvertfall, og ikke så gal km.stand. Sjekk at alt utstyr fungerer, spesielt aircondition, og hør etter ulyder. Se også etter rust.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg jobber på Kia, og de bilene der er ikke så aller værst.

Giroverføringen kan være treg og da må den skiftes.

Hvis reg reim skulle ryke så er det bare å sette en nye en på uten noen skader 8 MOTOR OG GIR ER DET SAMME SOM ELDRE MAXDA 323.

Disse bilene får man ganske mye uorginale deler til, og det der er vel det mest driftsikre fra den tiden som kia har laget. Sjek at eksosanlegget ikke er så jøvlig rusten for de kan ruke vis forrige eier har kun kjørt mye småturer. sjekk også bremseskiver for rust for de blir fort dårlige hvis bilen har stått en stund. Jeg har hatt en sånn en sjøl og var fornøyd med den...Lykke til.....15000 er vel en mer grei pris så prut i vei.

Det er kansje ikke til å legge skjul på at det er litt kupestøy, så legg de penga ku klarer å prute i litt stereo...hehe

Endret av Gungho
mer info

Fårrd fårevver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hei!

Jeg jobber på Kia, og de bilene der er ikke så aller værst.

Giroverføringen kan være treg og da må den skiftes.

Hvis reg reim skulle ryke så er det bare å sette en nye en på uten noen skader 8 MOTOR OG GIR ER DET SAMME SOM ELDRE MAXDA 323.

Disse bilene får man ganske mye uorginale deler til, og det der er vel det mest driftsikre fra den tiden som kia har laget. Sjek at eksosanlegget ikke er så jøvlig rusten for de kan ruke vis forrige eier har kun kjørt mye småturer. sjekk også bremseskiver for rust for de blir fort dårlige hvis bilen har stått en stund. Jeg har hatt en sånn en sjøl og var fornøyd med den...Lykke til.....15000 er vel en mer grei pris så prut i vei.

Det er kansje ikke til å legge skjul på at det er litt kupestøy, så legg de penga ku klarer å prute i litt stereo...hehe

 

Hei, ser du jobber på KIA. Vet du hvor jeg kan finne rammenr på min Sportage 95mod? Har funnet den under panseret, men ønsker å finne den andre å sammenligne at de er like vis du skjønner. Ta gjerne en titt på prosjektet =)

Mvh dj-vega

Prosjekt; Kia Sportage 95` <---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår