Gå til innhold

Bilder av 348


Fenwick

Anbefalte innlegg

Jeg har F355 Berlinetta, 348 er kjempefine:) Det som er viktig når du skal kjøpe deg din første F er at du har gjort noe research i forhold til feil etc. samt ser at eier av bilen har tatt godt vare på bilen. Husk at billig F kan koste deg mye.

 

Register deg på fcars.net for informasjon, masse nyttig info der samt sjekk denne siden for mer info http://www.myferrari.page.tl/

 

Er det ikke noen her som kan legge ut bilde av sin 348?

Har tenkt å kjøpe meg en slik bil dette året så om det er noen som har tips om et godt eksemplar så ville det også være flott!

Noen som vet ca hvor mange slike biler som finnes i norge?

Endret av power007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes selv 355 er minst like flott som 348 og de utsendemessig slekter en del på hverandre. Jeg har gått svanger med 348 et par år nå, er ferdig med det nå så dette året skal det bli bil. Du har helt rett i at det er veldig viktig at man finner et "godt" eksemplar. Vil nødig kjøpe en slik bil som jeg ikke er 100% trygg på at er en bra bil. Av de som var til salgs sist år så tror jeg 2-3 av disse var gode biler så angrer litt på at jeg ikke bare slo til da. Men det dukker nok også opp noen dette året. Kjenner ikke disse bilene så godt men fikk prøvekjørt en i fjor og synes det var en flott opplevelse! Flott med linkene du har lagt til, myferrari har jeg sett litt på tidligere. fcars har jeg ikke sett før, den ser bra ut. Skal kikke litt på den utover kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også gå inn på ferrarichat.com masse info der også, husker det var en 1993 348GTB til salgs, rød med sort skinn, vet at den er strøken. Er ikke sikker på om den er solgt

 

 

Synes selv 355 er minst like flott som 348 og de utsendemessig slekter en del på hverandre. Jeg har gått svanger med 348 et par år nå, er ferdig med det nå så dette året skal det bli bil. Du har helt rett i at det er veldig viktig at man finner et "godt" eksemplar. Vil nødig kjøpe en slik bil som jeg ikke er 100% trygg på at er en bra bil. Av de som var til salgs sist år så tror jeg 2-3 av disse var gode biler så angrer litt på at jeg ikke bare slo til da. Men det dukker nok også opp noen dette året. Kjenner ikke disse bilene så godt men fikk prøvekjørt en i fjor og synes det var en flott opplevelse! Flott med linkene du har lagt til, myferrari har jeg sett litt på tidligere. fcars har jeg ikke sett før, den ser bra ut. Skal kikke litt på den utover kvelden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferrari 348 er en interessant modell jeg også kunne tenke meg, men det tar nok noen år før jeg har råd til en slik. Den er vel ikke så bra som F355, men skal til gjengjeld være mye enklere å skru på. Og som følge av et (ufortjent?) dårlig rykte ligger prisnivået faktisk lavere enn på forgjengeren 328.

'95 Subaru Legacy 2.0 GL

'99 BMW E39 520i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår