Gå til innhold

Interiør lister

Ranger emnet


johand6

Anbefalte innlegg

Hei og hopp, vurderer å kjøpe meg en Audi A4 B5 men av en eller annen grunn har de fleste av disse bilene Treverk interiør noe jeg synes ser forferdelig ut, gubbete.

 

Er det vanskelig å bytte til noen andre? Ser at de selger blant annet på bsbildeler.no.

 

litt arbeid og knot er det men er fult mulig å gjøre det:)jeg hadde av mine og lakkerte de!!dørene er simple å få av men de i dashen må en jobbe litt mer med å få av men er ganske greit det og til du kommer til feste midt over cd spilleren på lang-lista.

jeg kom ikke til så fikk lurt en skrutrekker innve etterhvert og brøyt forsiktig til låseskiven på baksiden bare spratt av!!hehe

 

mange som selger klistremerker som skl på disse å!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de sitter med klips på baksiden av de så må demontere litt for å komme til på klipsene!

 

dørene er greie for der tar du bare av dørtrekk så finner du klipsene på baksiden av dørtrekket:)ta av klipsene så er listen løs!:thumb

 

på dashen så må du skru ut hanskerommet å det som sitter under rattet for å komme til på klipsene:)

ligger noen tråder her om hvordan man tar ut de listene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de sitter med klips på baksiden av de så må demontere litt for å komme til på klipsene!

 

dørene er greie for der tar du bare av dørtrekk så finner du klipsene på baksiden av dørtrekket:)ta av klipsene så er listen løs!:thumb

 

på dashen så må du skru ut hanskerommet å det som sitter under rattet for å komme til på klipsene:)

ligger noen tråder her om hvordan man tar ut de listene:)

 

Hvor ligger trådene for å ta ut de listene? :D

http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår