Gå til innhold

olehenri`s Nissan 200sx S14A Racing Edition


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Misunnelig på vingen din i alle fall :P Treverket vokser på en. Syns det gav veldig Mercedes følelse i starten, men nå syns jeg det bare er pent. Har vært inne på tanken med å trekke det om med carbon-look tekstil, men da ville jeg vel oppført meg mer som racerbilsjåfør (mer enn normalt) i trafikken.

Gratulerer med pen og morsom bil!

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Fin bil det der! Er det en driftsikker bil eller er det mye tull med dem?

 

Tuller du med den, tuller den med deg. Så om man skal gjøre noe, må det gjøres skikkelig.

Ellers er det en solid bil som holder. Får mye bil for pengene i alle fall!

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohoy her hadde det skjedd mye, merker man ikke er bilforum nerd lengre :P hehe

 

ja bilen holder de så lenge man ikke driv med jalla mekk osv.

 

Jeg kjøpte denne for å ha en orginal bil med minimalt med mods, da jeg ble lei av at det ble mye rart med S13 etter div mod.

 

Har ikke hatt noe problemer med denne som er orginalt annet enn at spylerveskepumpa ikke funker, ellers så er alt tipp topp, litt mye overflate rust under bilen men ellers virker alt bra.

 

Eksosen må fikses litt på og noe slite ting, men slikt må man regne med.

 

Ja var på gjøvik 1 mai, gnikka og gnukka på fredagen, no point da det var hore vær på tur til gjøvik på lørdagen og gadd ikke å vaske over den igjen når jeg kom dit, like så greit da bilen igrunn ikke ser ut i lakken heller, litt mye riper og steinsprut :/

 

Stian Furuset som har tatt bildene ja, lillehammer gutt som bor i horten og har sykt peiling på foto!

Kaller seg Acoupe her inne og corradonald på Gudbransdal Gatebilklubb sidene, skal ta noen nye bilder av S14a`n når jeg får handla meg 5Zigen felgene til sommeren :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår