Gå til innhold

oppsett til csb 400

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

300 hk er ikke vanskelig å oppnå. Edelbrock innsug, forgasser og kam er en grei start :)

 

Noen headers er heller ikke å forakte.

 

Hva er det nøyaktig du har?

En blokk og 8 stempel..?

 

Blokk og org stempel mer org råder..ang stempel, er de orginale noe å anbefale.?

nytt Edelbrock innsug nr 2701 har jeg på csb 350 som jeg kan bruke, eller ?

ny edelbrock 650 gasser, headers har jeg å..

 

er usikker på topper hva jeg skal gå fårr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokk og org stempel mer org råder..ang stempel, er de orginale noe å anbefale.?

nytt Edelbrock innsug nr 2701 har jeg på csb 350 som jeg kan bruke, eller ?

ny edelbrock 650 gasser, headers har jeg å..

 

er usikker på topper hva jeg skal gå fårr..

 

Da bruker du det innsuget og den forgasseren. Så kjøper du DETTE :)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da burde han vel pasere 350hk enkelt tenker jeg, klakke på et sett med bra alutopper oppå dette så bikker du muligens 400 :)

 

Hvilken bil skal motoren i, og til hvilket bruk?

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

882 smog topper er ikke mye å samle på... 76cc kammer og lettvektsstøp som lett sprekker.

 

Og Edelbrock performer kam er heller ikke noe å ha da den er så snill som et lam og genererer null effekt...

 

Vil du gjøre det enkelt så kan du på en frisk shortblock med flate stempler og lav dekkhøyde gå for et Edelbrock RPM kit med topper, innsug, kam og forgasser. Det gir 420 hk på en frisk 350.

 

Ellers har de jo topper som er mere moderne om du leser litt på sia dems.

 

GM vortec-topper i orginal utførelse vil jo lett slå 882 toppene ytelsesmessig.

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår