Gå til innhold

Antiskrens eller Antispinn på V40 2004mod?

Ranger emnet


krt_

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har sett etter større motorvolum, men fins få 2004 modeller av denne utgaven. Sånn rent forsikringsmessig er det vel mest fornuftig med 1,6 ;)

 

Jeg gikk opp ca 3000 i årspremie fra 1.6 (110hk) til 2.0l turbo (165hk). Så det er ikke kjempeforskjell, og glatt verdt det hvis man ønsker litt mere krutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøde en 2002 V40 1.6 da den jeg hadde var på service, og tror ikke jeg hadde vurdert denne motoren. Er noe av det slappeste jeg har vært borti av moderne biler. Har hørt mamma klage over for slapp motor en gang og det var etter en tur i denne bilen med 1.6... Så sørg i hvert fall for å prøve bilen nøye før du kjøper en slik.

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp ca 3000 i årspremie fra 1.6 (110hk) til 2.0l turbo (165hk). Så det er ikke kjempeforskjell, og glatt verdt det hvis man ønsker litt mere krutt ;)

 

sprøtt jeg gikk opp 500kr fra 1.8 til 2.0l turbo .. ble meget glad =)

Signatur reglene er crap , og mods er trigger happy ..

 

Derfor denne singatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprøtt jeg gikk opp 500kr fra 1.8 til 2.0l turbo .. ble meget glad =)

 

Ja, fra 1.8 til 2.0l turbo var ikke hoppet så stort. Vet ikke hvor gammel du er, men jeg må ha med "fører under 25" fordi madammen ikke har passert enda (og det påvirker premien ganske mye) :)

 

Hva har du i årspremie nå da? Hvor høy bonus? Hvilket selskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over en 1.8l 2004 med 150.000km på telleren.

Var dette ille km? alt var visst skiftet, inkl reg.reima.

 

Det er godt over snittet som en gjennomsnittlig Ola Nordmann kjører/år, men mindre enn hva f.eks jeg kjører per år :)

 

Heller en godt vedlikeholdt langkjørt bil, enn en som har gått lite med bare småkjøring etter min mening hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, sant det..

 

Men kan jo være kjørt frem og tilbake til butikken 10000ganger i året for alt jeg vet :) tror jeg går for denne..

 

Er det finnkode 20517738 du snakker om eller? Ser veldig fin ut, samme utstyr/utseende som min (bare min har mørkt intriør og svart skinn).

 

Det ser ut som om den dugger litt i høyre hovedlykt på bilde nr 3, det kan du jo klage/prute litt på isåfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår