Gå til innhold

Tungstartet Avensis 07", 16 minus krevde 3 førsøk

Ranger emnet


Tobbelobben

Anbefalte innlegg

Stemmer. Det koster ca 12 lapper, men er etter min erfaring bare dritt så lenge du ikke kjører mye eller lader batteriet en gang i uken.

Har fått Toyota til å bytte min i en Defa isteden. Det hører med til historien ar forvarmeren har gått istykker to ganger på to år

 

Jeg har aldri hatt problemer med vår, brukes daglig i vinterhalvåret og vi kjører ikke mye. Og batteriet er helt fint, starter alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt problemer med vår, brukes daglig i vinterhalvåret og vi kjører ikke mye. Og batteriet er helt fint, starter alltid.

 

Hei

 

Jeg har også denne(min bil er norsk), og jeg har bygd den ut med parkeringsvarmer(fjernkontroll/tidsur)

 

Jeg kjører min ca 30 min før start, hvis det er -5 eller kaldere. >Er det styggkaldt, går den i en time. Nå fyrer jeg motor og varmer samtidig, og dette er gull.

 

Men vært å merke seg, det går litt strøm. Har aldri vifta på mere en 2, så fremt ikke motoren går. Har ikke vært plaget med lite strøm, men så kjører jeg i overkant av 10 mil hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Og bygge ut power heater koster 13-15 k. hos toyota , da får du med fjærnkontroll .som funger 1200 m unna.

dette er dyrt for meg men hørte med de hvor omfattende dette er . og jeg ble fortalt at det må monteres vannpumpe og div . men delene koster ca. 8500.k. Dette er ikke noe særegent Toyota så om man kjenner en mekaniker så er det bare og kjøre på . jeg skal i hvert fall montere dette før neste vinter.

fabrikat er eberspreicher. skal være bedre enn defa i følge de som driver med slikt.

Toyota Avensis executive d4d4 2007

Toyota Corolla sport tte 2005 (solgt)

Toyota Corolla xli touring 1994 (solgt)

Nissan Primera 2.0 h-cvt m6 sport 2001(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår