Gå til innhold

Charade 1.3CXFT

Ranger emnet


Ducos

Anbefalte innlegg

Kjedet meg en uke, så fikk tak i en turbo å begynte arbeidet!

laga alt selv etter arbeidstid på jobb, knep slanger å alt til olje å retur, lærerikt og artig:cab

iphone718.jpg

iphone719.jpg

Endret av Ducos

- Mercedes 190D 2.0 -> 3.0DT

- Mercedes 190D 2.5DT

- Mercedes 190E 2.0 turbo

- Mazda RX7 Fd3s ( bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått tatt noen gode bilder, bare et par random jeg tok imellom arbeidet. kan prøve å få til noe bedre etter hvert:) eneste som står igjen er:

- en liten oljelekasje, par dråper på bakken når du står still.

- Få justert NED turbotrykket, den lader over 0.4 å da får jeg fuelcut, Noen ide'er? wastegaten lar seg ikke justere ned til 0.4 .. kun 0.5+ å da får jeg fuelcut. Skal ikke ha tileggsprut eller noe, skal kun få ned trykket! :idea::cab

- Mercedes 190D 2.0 -> 3.0DT

- Mercedes 190D 2.5DT

- Mercedes 190E 2.0 turbo

- Mazda RX7 Fd3s ( bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett Fett :) Har en kamerat med an Applause 1,6 mednogenlunde samme oppsett. Vw turbo på en og. Lada greit 0,5 på den uten noe kutt. Men hva med og se etter en annen turbo med kanskje lavere grunntrykk el no? Skjønner at det er lowbudget,men koste på noe går jo ann..hehe

 

Går jo ann og høre med GIK turbo kanskje om mere råd. Ukjent problemstilling og sette trykk ned..hehe

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, dette er vinterbilen min:P kostet 6000kr. å har brukt cirka 900-1200kr på dette til sammen, inkl turbo å alt:) er bare på morro, den er godkjent til desember neste år, med mindre noen kommer å sier at de vil kjøpe den skal jeg bare bruke den opp:)

 

skal hel lakkere rx7en å noe stæsj te motorn. Så pengebruk på vinterbilen er ikke aktuelt;p noe sånt som gjør det morro klarte ikke jeg gå forbi.. må vel vær en måte å få ned trykket på?

 

gikk vel greit den 1.6?:D

- Mercedes 190D 2.0 -> 3.0DT

- Mercedes 190D 2.5DT

- Mercedes 190E 2.0 turbo

- Mazda RX7 Fd3s ( bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår