Gå til innhold

førerkort beslag nommer 3 og uskyldig hva burde jeg gjøre

Ranger emnet


stan2

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du må for all del ikke levere inn en skriftelig forklaring på hva som har hendt. Da er sjangsen større for at politiet feiltolker det du skriver, og kommer til å gi deg en større straff.

 

Må føye meg til resten. Det er vel noe galt når man blir fratatt lappen 3 ganger på en så kort periode?

 

Lykke til!

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste er sagt her.. Ditt ord mot politiet's.. Samme faen hva du gjør, unngå enn skriftlig forklaring av deg selv, det kan gjøre denne saken så mye verre enn hva den er i utgangspunktet.

Bruk disse vitnene du skryter så utrolig av.

 

Taper du i saken; Selg bilen å bruk penger på noen norskkurs. Fremtiden din på forumet vil forhåpentligvis bli bedre iallefall.

 

 

 

Troll..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk;

Men hvis du er like uforståelig i muntlig norsk som du er i skriftlig, så ville jeg fått med meg en kompis eller lignende som er mer flytende i norsk ned til politistasjonen. Sånn at du kan få forklart deg ordentlig før du tenner på alle plugger og gjør saken verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artige samtaler dere har, noen her inne som ikke har tatt en U sving i et lyskryss å fått litt sleng på ræva? Når han gjorde dette så så politiet det, er fort gjort. For det andre så klarte han å krasje, han overlevde kunne sikkert gått mye værre? Kun noen små skader ikke veit jeg, men stjelte skiltet som sto på den bilen han krasjet med? Som 18 åring eller lignende kan dette være fristende der å da. 3 gangen sier han selv at han er uskyldig. Jeg vil våge å påstå at han har vært ganske så uheldig..

Til slutt, hvorfor disser dere han bare siden han sier "ass"? Det er et ord som blir bare mer å mer brukt blant unge mennesker.. Eks:"Jeg stikker ut en tur ass" Blir ofte brukt, kanskje noe overdrevet.. Men plages dere så sterkt at dere at han sier "ass" har dere et problem, det er kun en bagatell.. Eller som folk også sier:"Dette liker jeg" Var eller er du så mye bedre selv? Du er vell kanskje verdens beste sjåfør du ja! Stemmer det! Hurra for deg!

Dette ble utrolig langt, men syns det var på sin plass!

 

Takk!

 

Thomas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår