Gå til innhold

Stabilisatorstag bak knukket.. Trenger råd.!

Ranger emnet


spionas

Anbefalte innlegg

Jeg har knukket det tverrgående stabstaget bak. Ikke vet jeg hvordan. Jeg trenger jo et nytt ett men kan ikke se at noen andre enn møller får fatt i disse.. dvs en latterlig høy pris. Over 5 lapper ferdig montert. Er det noen som vet om noen andre steder som kan ha dette staget? Har prøvd mekonomen, snapdrive og torshov men ingen napp. Vw har kan skje ikke sluppet denne delen for aftermarket produksjon ennå eller ???? Kanskje det finnes noen tuning produsenter som kan ha? Gode innspill taes i mot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har knukket det tverrgående stabstaget bak. Ikke vet jeg hvordan. Jeg trenger jo et nytt ett men kan ikke se at noen andre enn møller får fatt i disse.. dvs en latterlig høy pris. Over 5 lapper ferdig montert. Er det noen som vet om noen andre steder som kan ha dette staget? Har prøvd mekonomen, snapdrive og torshov men ingen napp. Vw har kan skje ikke sluppet denne delen for aftermarket produksjon ennå eller ???? Kanskje det finnes noen tuning produsenter som kan ha? Gode innspill taes i mot med takk.

 

Vanskelig å si noe om hvordan det kan ha knekt, dersom det har fått noen skade kan det ha rusta feks?

 

Du kan kjøpe forbedret utgave fra feks H&R her:

http://www.brems.no/show.asp?page=goxpage00000098dbpHR33258HA_00005.html

 

Finnes også sterkere (tykkere) utgave med flere justerings muligheter. Tror orginalt er 21mm på MK5 bak.

De som har bytta til sterkere stabstag bak opplever at mk5'en blir mer overstyrt. Den slipper altså med rompa lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo sveise den opp om den ikke er for herpa;)

 

sveise fjærstål? forklar meg hvordan du får til det! og fortell meg om anløping og herding av fjærstål! og når du først er inne på det så kan du jo også ta en guide på sveising av støpejern!!!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår