Gå til innhold

Ny Astra - hva synes kveget?

Ranger emnet


magnul

Nye Astra - Hot or Not?  

12 stemmer

  1. 1. Nye Astra - Hot or Not?

    • Hot
      12
    • Not
      0
    • Jeg kjører 240, og kan derfor ikke uttale meg om design
      1


Anbefalte innlegg

Ny Astra er rett rundt hjørnet. Det er åpnet for bestilling i England, og hit kommer den i Desember en gang.

 

b_34657.jpeg

 

Stasjonsvogna skal iflg. min lokale Opelpusher komme rundt påsketider. Har ikke funnet bilde enda, bare en tegning:

SNN0812E-682_778562a.jpg

 

Kommer med 4 dieselmotorer fra på 95, 110, 125 og 160hk og 4 bensinmotorer, 1.4 og 1.6 med og uten turbo.

 

Hva synes folket om utseende og alt det andre?

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir lett en pingleutgave av Insignia, eller andre biler med kinetic-design?

 

Uansett positivt at man har fått inn grovere design på karossieret. Altså at man ikke kjører konturløs ytre, men har linjer for eksempel slik du ser mot bakre hjulbue.

 

Konveks front er fremdeles tommelen ned for meg (kan sikkert fikses med ny fanger eller leppe).

 

For min egen del banker hjertet fremdeles for gode Astra G. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart trekk til Insignia, men jeg synes jo ikke det er noe negativt jeg da. Synes bilen ser mye bedre ut enn både G og H. Kan kanskje se ut som at fronten av bilen (fra A-stolpen og frem) er litt kort i forhold til hva linjene ellers sier.

 

Skal bli spennende å se hvordan baggasjeplassen i stasjonsvogna blir. Tittet inn i en Insignia stv her om dagen, og der er det MYE plass som har blitt ofret for designets del.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiøret er fantastisk, og designet synes jeg er generelt bra. Men femdørs kombi og stasjonsvogn er uansett ikke aktuelt for meg så jeg venter på en tredørs utgave, eller coupe før jeg bestemmer meg endelig om den er rent gull eller hva det nå er. Blir neppe hverken Astra H eller I? etter bilen jeg har nå men gleder meg fortsatt å se at de følger opp Insigniaen med et nytt godt design.

 

Forøvrig så tror jeg Opel kan gulle stort på design om de virkelig lager en Calibra B...

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår