Gå til innhold

194km/t i 100 sone. Straff?

Ranger emnet


Dataprob

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Regner med at det er Lykken som du nevner her!

 

Han sa selv at han skal gjøre det han kan for å ihvertfall unngå fengsel. Han har visst en av norges beste advokater. Men han må nok regne med et par år uten lappen ja. Hvor stor bota blir er en annen sak! Den blir fort STOR!

Volvo 740 B230ET!

Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vel tro at det blir et år eller to uten lappen, sammen med en bot på rundt 10 laken. Sjansen er vel også stor for at det blir et par uker i åpen soning.

10 lapper det får du allerede i rett over grensa for beslag det, med lav inntekt.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud.. om noen er så svimete og ligger i 197 på veien så bør de FAEN meg ikke ha lappen!

Nå var det jo bra det bare var 194 km/t da, så det er trygt å ha vedkommende på veien likevel da :roll:

 

Nå er det vel ikke akkurat svimete å ligge i den farta da, er du svimete kjører du ikke så fort.

Du vil bli overraska hvor mange som har hatt denne hastigheten på norske veier du, men fint for deg at du alltid overholder fartsgrensa....

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lapp beslag blir vet i allefall. det kan garanteres. for hvor lenge er ikke noe noen på BF kan forutse. bot kan heller ingen her spå og fengsel kan heller ingen her spå. eller er noen her del aktig i dømmingen av denne saken!?

 

å kjøre så fort på norske veier tørr jeg faktisk påstå at veldi mange har vært med på i det norske bil miljøet. jeg har ikke noe problem med å innrømme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår