Gå til innhold

skoda felicia body styling

Ranger emnet


krisas

Anbefalte innlegg

Hei. har søkt lenge etter en skoda felicia body styling. endelig har jeg finnet en side som leverer til Norge.

Så tenkte jeg skulle dele med dere her =)

 

Her har dere link:

skoda body styling

 

eller hvordan finner jeg ut hvilket dekk passer til bilen min.

kan ikke så velig mye om størrelse, hjulbolt, osv

har en skoda felicia 1,3 mpi 99-00 mod. Har nu 13" har lyst på 15"-og 16"

-----------------------------------------------

X Skoda felicia 99 mod 1,3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det kommer til felger,så er det boltsirkel 4x100 og ET(inpress)45 på den, ligger masse av de i 15" og 16" FINN, har du senket den? hvis ikke ville jeg anbefalt deg og gjøre det før noe annet, også felger før styling:)

når det kommer til den stylingen der, så ville jeg uten tvil valgt den blåe frontfangeren og den blåe bakfangeren.. lykketil :)

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det kommer til felger,så er det boltsirkel 4x100 og ET(inpress)45 på den, ligger masse av de i 15" og 16" FINN, har du senket den? hvis ikke ville jeg anbefalt deg og gjøre det før noe annet, også felger før styling:)

når det kommer til den stylingen der, så ville jeg uten tvil valgt den blåe frontfangeren og den blåe bakfangeren.. lykketil :)

 

Ole

 

Jeg har sett flere bilder av skoda felicia er og jeg synes min er lavere i høyden.... er ikke sikker kan sikkert ta også feil. har 2 bilder av skodan legger dem her. jeg

 

3302522569_1e7cd4e70c_o.jpg

 

3303353692_0f1ba6f222_o.jpg

 

Skal ta bilde senere i dag av siden av bilen.

 

 

Har ikke lyst at bilen skal bli lavere en den e. synes den måkker veien nok som det er :P

 

body styling kommer jeg ikke til og kjøpe i det første. liker original look =) men nye felger må jeg ha

Endret av krisas
fikset bilder og litt mer tekst

-----------------------------------------------

X Skoda felicia 99 mod 1,3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det kommer til felger,så er det boltsirkel 4x100 og ET(inpress)45 på den, ligger masse av de i 15" og 16" FINN, har du senket den? hvis ikke ville jeg anbefalt deg og gjøre det før noe annet, også felger før styling:)

når det kommer til den stylingen der, så ville jeg uten tvil valgt den blåe frontfangeren og den blåe bakfangeren.. lykketil :)

 

Ole

 

jeg kunne bare finde 2 med 4x100 ET45.... post gjerne link hvis du fant flere =)

-----------------------------------------------

X Skoda felicia 99 mod 1,3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne bare finde 2 med 4x100 ET45.... post gjerne link hvis du fant flere =)

 

gjør det noe om jeg går lavere på ET??? eller vil det ikke funke..?

 

Var på Mekonomen sin nettside. der fant jeg ut dette.

FELGDIMENSJONER

 

Felg foran: 4 1/2J

Felg bak: 4 1/2J

Innpress foran: 36

Innpress bak: 36

 

hva skal jeg bruke 36-eller 45????????????????????????????????+

Endret av krisas

-----------------------------------------------

X Skoda felicia 99 mod 1,3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.g-powertech.com/felger/boltesirkel.htm

der er linken til det stedet eg så det på, det beste er og spørre på en lokal forhandler, for hvis det er noe da så kan du dra og skrike litt til han som jobber der :)

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår