Gå til innhold

Dekk i bilcross?

Ranger emnet


Vw1303s

Anbefalte innlegg

Dere som kjører bilcross, hvilke dekk bruker dere? Håper på å få bil 13 september i Vikedal, men regner ikke med det er gode dekk på den.

1. Hvilke dekk bruker dere?

2. Hva kostet dekkene?

3. Hvor lenge holder de?

4. En link er fint :-)

 

Hadde vært flott om det finnes noen billige dekk, ettersom jeg må stå for det meste av utgiftene selv.

 

Takker for alle svar! :-)

Endret av Vw1303s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gullabo acropolis som styrehjul.. fikk de av Erik Weberg på høstvelta 07 og kjørte til midt i sesongen i år.

 

Erik syntes de var for slitt så jeg fikk dem, men jeg liker å kjøre på blanke gullabo, vandt til det og synes det funker knall. på ascona B'n min bruker jeg blanke vanlig gullabo rundbaut i 14'' og har kjørt mange gode resultater på sånne.

 

 

Neste år blir det yokohama 036 og Avon acb11 for alle penga, så jo på landsfinalen at det er det dessidert grommeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Capo? aldri hørt om

 

de deka du bør styre unna er rally elite (rally E'drite som vi kaller de)

de er det verste jeg har prøvd, vanlige vei dekk er bedre.

 

ellesr så er ikke jeg noe fan av indy sport og max sport heller (grovft mønster)

 

har kjørt mye på den vanlige typen gullabo og har ikke hatt noe å klage på der, men så begynte jeg å kjøre med noen 036 jeg fikk og når jeg da gikk tilbake til vanlige gulabo så var jeg ikke så fornøyd med de lengere, hehe, men disse v mønster gulaboene er jeg storfonøuyd med

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mycket prisvärt och populärt däck, både till folkrace och numera även rallyklassat. Lång hållbarhet, bra fäste oavsett underlag och bra sidostöd. Detta däck är på väg att ta över och bli Sveriges populäraste däck för folkrace."

 

Står på ei nettside i Sverige :)

 

Da det er bløtt så trur jeg ikke at noen dekk til den prisen

der slår dem. Sitter også på bra da det er tørt.

 

Men ingenting sitter så bra på som Avon! Men de slites fort syns jeg, har brukt dem i 4 løp nå, og de begynner og få det nå ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Capo? aldri hørt om

 

de deka du bør styre unna er rally elite (rally E'drite som vi kaller de)

de er det verste jeg har prøvd, vanlige vei dekk er bedre.

 

ellesr så er ikke jeg noe fan av indy sport og max sport heller (grovft mønster)

 

har kjørt mye på den vanlige typen gullabo og har ikke hatt noe å klage på der, men så begynte jeg å kjøre med noen 036 jeg fikk og når jeg da gikk tilbake til vanlige gulabo så var jeg ikke så fornøyd med de lengere, hehe, men disse v mønster gulaboene er jeg storfonøuyd med

 

ja indy grusdekk er noe dritt! Kjørte et løp med mine jeg, å da var halve mønstre borte + at store biter av banen på de falt av. men asfalt dekkene er mye bedre

94` Transporter 96` omega

2 stk volvo 240 bilcross biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de gullaboene med V mønster skal jeg ha et par av til års også ole. Avon blir for dyrt men noen 036 og noen gullabo V skal jeg ha

 

avon for dyrt? koster jo et par hundre kr mer en 036 , sitter bedre og varer lengre!

 

har ikke prøvd de selv, men broder'n kjører med de og de er helt råe sier han, og han har brukt samme settet hele veien, mens 036 har jeg arvet to sett av i år, hehe

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår