Gå til innhold

Lehne's Passat 1,8T tiptronic. UPDATE!! 21.06.10

Ranger emnet


Emil Lehne

Anbefalte innlegg

jeg har hvertfall org lykter og har kun xenon i nærlys... og ingen modifikasjoner ellers på bilen så tviler på at det er blitt satt på i etterkant kun for å få nærlysene på siden:P

 

Ja, nettopp. Du har bi-xenon i prosjektorene og halogen i de vanlige. Parkèr fronten inntil en vegg og skru på fultlys så ser du :)

 

Hvis man bare har xenon, og ikke bi-xenon er det disse lyktene:

 

57_1395842827.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Ja, nettopp. Du har bi-xenon i prosjektorene og halogen i de vanlige. Parkèr fronten inntil en vegg og skru på fultlys så ser du :)

 

Hvis man bare har xenon, og ikke bi-xenon er det disse lyktene:

 

57_1395842827.jpg

 

FEIL

 

Vis man har de lyktene der så har man halogen i fjern og nær, vis du har de med blinkelys i midten har du xenon i nær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 3 weeks later...

Bilen vurderes nå solgt siden jeg skal ut i militæret.

Den har pr. dags sato gått 165000 og sendes på service før den selges. den er også EU godkjent i august i fjor uten mangler!

Det er akkurat blitt skiftet bremseklosser rundt om og den har nyllakert tak, panser og fremfanger. Den kan også selges i original stad.

 

Gi bud eller send spørsmål på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saaatan det var endel forskjell ja, lakka den eller ser jo nesten svart ut xD

 

Lykke til i army! ble ferdig der selv for 3 mnd siden, hvis du ikke skal søke jobb der eller om det er noe spesiellt du vil... så anbefaler jeg og DIM!!! xD

 

Jeg var Sjåfør og følte meg som en underbetalt taxisjåfør i india! men fikk minibuss traktor og stor henger med på "kjøpet" da.

VW Passat 1.9 130HK 02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er ikke lakkert svart nei, men det var ikke sol ute så den blir ganske mørk :-)

jeg skal selv inn i MP.

 

ja, det er 19x8,5 med ET 35 og 215/35 dekk for å ikke subbe i skjermen.

 

lakkering av taket ble gjordt på garanti ettersom det var rust under tak railsene, og det andre har gjensidige betalt etter jeg hadde et uheldig møte med en strømboks i vinter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår