Gå til innhold

Mitsubishi Starion EX2,0 1986 - trenger dempere bak


wwweo

Anbefalte innlegg

Hei! Trenger dempere bak til min 1986 mod 2,0. Har vært rundt om på nettet uten hell til nå så håper på napp her!

 

Har funnet KYB dempere til 2,6L amerikansk modell, demperne heter KY235004 og KY235003. MEN det er ingen som kan svare meg på om de passer på en 2,0 liter europeisk versjon av bilen. Jeg trodde disse var helt make i karosseriet og alt uten motoren.

Noen som vet dette med sikkerhet?

 

Vet de har originaldempere på mitsubishi, kråkenes, men de koster 1700 pr stk, og KYB demperne får manm for 70$ på nettet.

 

Håper på svar fra noen som vet : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Trenger dempere bak til min 1986 mod 2,0. Har vært rundt om på nettet uten hell til nå så håper på napp her!

 

Har funnet KYB dempere til 2,6L amerikansk modell, demperne heter KY235004 og KY235003. MEN det er ingen som kan svare meg på om de passer på en 2,0 liter europeisk versjon av bilen. Jeg trodde disse var helt make i karosseriet og alt uten motoren.

Noen som vet dette med sikkerhet?

 

Vet de har originaldempere på mitsubishi, kråkenes, men de koster 1700 pr stk, og KYB demperne får manm for 70$ på nettet.

 

Håper på svar fra noen som vet : )

 

Hei, jeg har dempere bak om det trengs, men jeg er ganske sikker på at du kan bruke fra den amerikanse. Jeg har både en amerikansk og en europeisk og begge disse er like..

 

Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Ja de burde vel passe over, bilene skal jo være like.

Du bor i Bergen sant ? Hadde du dempere bak som du ikke skal bruke selv? Hadde vært helt kanon om jeg kunne fått kjøpt dem av deg, spart meg for litt frakt og ventetid og sånt : ))

 

Er det KYB dempere tilfeldigvis ?

 

:Walter

Endret av wwweo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår