Gå til innhold

Plagiat?

Ranger emnet


OutCold

Anbefalte innlegg

Siden jeg i mars satte bilen min i drift så har jeg blitt stoppet 24 ganger av politiet for "rutinekontroller" ( dette var noe jeg bestemte meg for å holde telling på etter å ha blitt stoppet 2 ganger allerede første uke), 3 ganger KUN igår kveld/natt.

 

Jeg er ikke en kjenning av politiet og jobber,betaler skatt(lønna dems),å jeg gir i ny å ne småpenger til den lille gutten som står med Redd Barna bøsse utenfor Rema`n.

 

Jeg lurer på om etter å ha blitt stoppet så mange ganger om jeg har mulighet til å påklage noe slikt? Går sånt under forfølgelse eller har de lov til dette.

Jeg vil bare gjøre det klart umiddelbart at det er IKKE snakk om forfølgelse, fordi det er ikke de samme politifolka eller enhetene som stopper meg pluss at UP har flere ganger bemerket at jeg har en "mistenkelig" bil så jeg regner med at det er ikke noen som har noe personlig mot meg på stasjonen :P

 

Må jeg bare lære å leve med dette å sørge for å ha alt på mitt rette eller kan jeg som sagt snakke med en advokat om at jeg føler meg "utsatt"? :rules:

Endret av OutCold

- RX7 FC3S EUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trådstarter en bil som er "stylet" til det ugjenkjennelige? Da kan det være Harrypolitiet som stanser og kontrollerer bilen.

 

Følgende liste brukes for å identifisere harrybiler:

  1. Uoriginale vinger, skjørt og spoilere
  2. Enhver bruk av ordet "racing" og "motorsport" på bilen
  3. En del feilplasserte felger og dekk
  4. Skamsenking
  5. Rotete og glorete (forsøk på) lakkjobber
  6. "Lexuslykter"
  7. Ethvert tillegg i antall eller størrelse på enderør
  8. De fleste klistremerker
  9. "Øyelokk", neonlys og annet krimskrams

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trådstarter en bil som er "stylet" til det ugjenkjennelige? Da kan det være Harrypolitiet som stanser og kontrollerer bilen.

 

Følgende liste brukes for å identifisere harrybiler:

  1. Uoriginale vinger, skjørt og spoilere
  2. Enhver bruk av ordet "racing" og "motorsport" på bilen
  3. En del feilplasserte felger og dekk
  4. Skamsenking
  5. Rotete og glorete (forsøk på) lakkjobber
  6. "Lexuslykter"
  7. Ethvert tillegg i antall eller størrelse på enderør
  8. De fleste klistremerker
  9. "Øyelokk", neonlys og annet krimskrams

 

Dette må være det første du har skrevet som faktisk stemmer =P

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er opplagt ikke tilfeldig at du blir stoppet. Kan være hva du kjører, hvordan du kjører eller hvor og når du kjører. Kan også være at noen har akkurat lik bil som deg som politiet pråver å holde øye med.

 

Har sterke tvil om at du kan klage inn politiet for sjikanering av deg, men var jeg deg hadde jeg ihvertfall spurt neste gang jeg ble stoppet...

 

 

EDIT: hvorfor er trådtittel "plagiat" :hvaskjera

Endret av slitenvolvo

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å leve med det.

Blir selv stoppet titt og ofte til alle døgnets tider over alt her oppi valdres. Kjører rundt i en kliss orginal 320, utenom felgene.

 

Jeg sa i fra til de som stoppet meg og sa min mening om akkurat dette. Siden da har de ikke vært så mye etter meg. Godt mulig jeg bare har hatt litt flaks og i det siste.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trådstarter en bil som er "stylet" til det ugjenkjennelige? Da kan det være Harrypolitiet som stanser og kontrollerer bilen.

 

Følgende liste brukes for å identifisere harrybiler:

  1. Uoriginale vinger, skjørt og spoilere
  2. Enhver bruk av ordet "racing" og "motorsport" på bilen
  3. En del feilplasserte felger og dekk
  4. Skamsenking
  5. Rotete og glorete (forsøk på) lakkjobber
  6. "Lexuslykter"
  7. Ethvert tillegg i antall eller størrelse på enderør
  8. De fleste klistremerker
  9. "Øyelokk", neonlys og annet krimskrams

 

Bilen er klin orginal

- RX7 FC3S EUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje politimannen har en personlig vendetta mot wankelmotorer? Det er mulig at han en gang i tiden eide en bil med slik motor der motoren røk.

 

Jeg måtte forøvrig le litt av trådtittelen.:)

 

Trådtittelen var det beste wordplay`et jeg kom på så sent om natta :P

 

UP har sagt at bilen ser "sportslig" ut...??? Men den gjør jo det uten styling uansett, vet de rett å slett ikke hvilken bil det er og tror det er en ihjelstyla 180sx eller noe? Har aldri blitt stoppa for teknisk, kun da jeg har stått parkert eller om de tilfeldigvis ligger bak meg, dem SNUR ikke midt på veien for å ta meg igjen, virker så utrolig random men likevel, så ofte :S

Endret av OutCold

- RX7 FC3S EUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår