Gå til innhold

Spm ang. inndragelse av førerkort

Ranger emnet


Ostby

Anbefalte innlegg

hmm...jeg spurte en politimann her om dagen om det samme..Han sa at man måtte ta alt det obligatoriske om igjen om man mistet lappen under prøveperioden.. (glattkjøring, mørkekjøring, landeveiskjøring, teoriprøve og oppkjøring!) men jeg tror han overdrev litt for å skremme meg...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Er som Mazdius sier. Teori og oppkjøring (og ingen kjørelærer vil la deg ta oppkjøring med mindre du har hatt en dobbelttime).

Dette må du igjen om du mister lappen for 6 mnd eller mer (utenom prøvetida), eller bare mister den i prøvetida.

 

Korrekt, måtte jeg gjøre når jeg skulle ha lappen tilbake.

 

Sjåførskolen mente jeg måtte ha kjøretime hos dem, FØR jeg fikk benytte bilen dems på oppkjøringen!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rwd 4ever

hva hadde skjedd med kameraten over her, vis prøvetiden hadde vært over?

 

Bot og mister lappen i 5 mnd.. så får han den igjen når straffen er over.. ingen oppkjøring , ingen teori... får den igjen

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ostby

Har en kamerat som mistet lappen i 5 mnd, etter å ha blitt tatt i 120 der fartsgrensa var 80. Må han ta oppkjøring og teoriprøven på nytt igjen? Han var ikke ferdig med prøvetiden.

 

Jeg har bare hørt om teori og oppkjøring.

Jeg hadde hatt lappen i 2 år og 8 dager. Jeg måtte ta teorien på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår