Gå til innhold

Ingen rover fans....?

Ranger emnet


Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...

BMW kan dra til hel% for min del. MG/Rover er ikke konkurs lenger. Avtalen er i boks og undertegnet. Blir noe produksjon i Kina og i England. Skal produsere 25,45 i Kina for Europa og en egen 75 variant for det Asiatiske marked. De andre modellene skal visstnok produseres i Longbridge England.

Ja er MG/Rover fan og stolt av det. Det er en stil på de bilene som ingen kan måle seg med. Samtidig kan dem lage sportsbiler som er GROMME.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rover mener jeg er billig "Jaguar"...

Jeg synst de er veldig like Jaguar på mange måter, så jeg mener at det er Jaguar som lager biler som har en stil ingen andre kan måle seg med, og Rover bare kopierer. Men for all del er det jo utrolig ellegante biler!

Min mening hvertfall ;)

Mazda 323F 1992 - Solgt

 

Audi 80 2.0S 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rover mener jeg er billig "Jaguar"...

Jeg synst de er veldig like Jaguar på mange måter, så jeg mener at det er Jaguar som lager biler som har en stil ingen andre kan måle seg med, og Rover bare kopierer. Men for all del er det jo utrolig ellegante biler!

Min mening hvertfall ;)

 

I 2005, var Rover 100 år.

At de gikk konkurs, er ingen hemmelighet, men allikevel har de produsert biler i 100 år.

Å kalle de for "billig" Jaguar............ :hammer

Jaguar er jo for pokker FORD!

For all del, jeg har hatt Jag XJS, grom bil det, men når jeg allikavel ikke har aksjer i oljebransjen, tok fornuften overhånd.

Dessuten er interiøret i Rover 75, finere enn i X type Jaguaren.

S typen er vel den som minner mest om Roveren i utseende, men det er dessverre en foreløpig uoppnåelig drøm (S type R :-) )

Robert H.

 

2001 Volvo C70 Cab 2,5LT

2000 Rover 75

1980 Chevrolet Caprice sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår