Gå til innhold

bremsesko

Ranger emnet


magnusrohde

Anbefalte innlegg

gikk til innkjøp av haydens bok om seat cordoba. masse tips der. men, jeg skal skifte bremsesko. og der dukka det opp et snedig problem. det som står i boka stemmer ikke. jeg må skru av navbolten for å komme til. og der skal det være en låseskive med en saksebolt foran. saksebolten finner jeg ikke, men det ser ut som at låseskiva er limt på. er dette noe som noen forstår seg på? kan jeg bare ta en tolvtanns kopp og dra av låseskiva? og hva slags lim skal jeg ev bruke for å feste den etterpå? gjengelås?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår