Gå til innhold

Saxo - felger


manics

Anbefalte innlegg

Henta en 2001-modell Saxo VTS før helga. Denne står nå på slitne piggfrie vinterdekk, med stål og kapsler. Fikk med et sett originale lettiser, men disse er så kantkjørte at jeg orker ikke ha de på sommerhjula. Nå viser det seg at det ikke er så lett å få tak i felger som passer og er lov til disse bilene.

 

Noen som har gode forslag til hvor jeg skal henvende meg? Noen som evt. har noe passende de skal selge, osloområdet? Vil ha 15-tom, og innpresset er 18, uten at jeg har peiling på dette, 4 på 108.

 

Uansett - Saxoen er KUL, gleder meg til å fikle litt med den framover. :)

Honda - The power of dreams :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slett ikke vanskelig å skaffe felger til Saxo. Felger fra peugeot 106, 205, 309, 306, Partner/Berlingo og ZX passer uten problemer.

 

Felger til andre Peugeot/Citroenmodeller passer ofte med spacere men det er det greit å styre unna.

 

Ta et søk på Finn eller registrer deg på forumet til Peugeot Sport Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det ble noen litt småkjedelige mega-felger fra Sharif. Hadde bestilt Momo, men de fikk de selvsagt ikke inn. Siden jeg skulle på langtur, og kun hadde slitne piggfrie vinterdekk på bilen valge jeg å gå for nødløsningen jeg ble tilbydt.

 

Planer for bilen? Vel, først skal den bli EU-godkjent. Skal være en bruksbil, men skal vel gjøre et og annet etterhvert. Litt småtteri som må fikses, men har litt lyst på litt mindre bakkeklaring. Litt kjipt med torsjonen bak, men satser vel på at bilen har "satt seg" litt med åra, og tar en forsiktig senk foran. Ellers blir det vel litt øyelokk og ny grill. Vurderte nye lykter, men har finni ut at originallyktene bak får sitte foreløpig.

Alt i alt - gøyal bil!! :-) Skulle bare ønske femtegiret var litt høyere....

Honda - The power of dreams :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår