Gå til innhold

VACN-forumet, verdt pengene?

Ranger emnet


salms

Syns du VACN-forumet blir styrt feil slik det blir styrt i dag?  

54 stemmer

  1. 1. Syns du VACN-forumet blir styrt feil slik det blir styrt i dag?

    • Ja.
      20
    • Nei.
      15
    • VACN? Er det en gjeng med vannhoder eller?
      1


Anbefalte innlegg

Ja må nok si meg enig der,men er vel ein måte og få flere betalende medlemmer.

Vil jo si att de 500kr er verdt det om du liker/kjøper autofil og skrur,får også rabatt på deler og andre ting.

Har også hørt att det er lett og få hjelp til diagnoser etc av andre medlemmer men det er det jo her også :-)

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og lov for at vi har den klokeste VAG guruen på Bilforumet da :D

 

Hadde ikke vært det samme uten deg her inne Quattro73! Å det vet jeg at 100vis mener :) Går igjen i alle innlegga dine..

 

Så nei, for meg så får jeg mer info av Quattro enn jeg noen gang hadde fått på VACN.

 

En aldri så liten hyllest ;)

 

Må ærlig innrømme at det er akkurat derfor jeg begynte å bruke Bilforumet igjenn.

Etter å ha lest så masse bra fra Quattro73 her inne så var det et MUST :)

1993 Audi 100 2.3E (Bruksbil) - 1972 Ford Galaxie 500 (Veteranbil) - 1993 VW Passat 1.9tdk (Til Salgs)

1992 BMW 520i Vinterbil (Solgt) - 1997 BMW 520ia (Solgt) - 1993 BMW 520i Delebil (Til Salgs)

1992 BMW 520i (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem i vacn og her,utrolig mye hjelp å få begge steder på forskjellige felt. Kontigenten på 500,- tjenes kjapt inn ved møller og andre steder. Men når det kommer til prosjekt osv er det mere respons her inne for biler som ikke er "moderne" eller noe som med litt spesial modeller.

 

likte begge forumene for en lang stund men nå er jeg stortsett bare her etter noen utrivligheter på vacn.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at klubben er blitt bedre de siste åra.

Om den er verdt 500,-? Mitt svar er JA!

Er ikke mye deler du skal handle på mekonomen, meca, møller eller andre steder før du har tjent inn de få kronene. Og til de som leser autofil så er det jo en bonus for de, jeg åpner aldri autofil men leser medlemsbladet fra perm til perm da det er mer relevant og morsomt for meg.

Derimot så er 500,- lett verdt bare forumtilgangen! Forumet er ikke like nazi-styrt lenger, styret kommer med god info og det er en fin tone på forumet.

 

Det er lett å få hjelp og det er moro å hjelpe andre medlemmer om du selv kan bidra med noe. Jeg selv kjørte i går til Hamar for å møte et annet medlem fra Elverum for å lese feilkoder og slette disse med vag-com, tok selvfølgelig ikke noe for dette da jeg sikkert trenger hjelp en gang i framtia sjøl også. Dessuten har jeg allerede fått hjelp mange ganger av forskjellige medlemmer der inne, både med skruing, polering og annet snafs, pluss at spesielt rundt Mjøsa så er lokallaget ganske så aktivt med lokallagstreff og møter. Lokallagsmøtene er mest aktive om vintern, og på sommerhalvåret arrangeres lokale treff også, deriblant et treff jeg har trua blir knallbra nå til helga ved Hunderfossen. Ta turen og sjekk hvilke biler og folk det er snakk om! :)

 

At "stance politiet" er kjapt ute får nå så være, er ikke det litt moro da? De er jo så ensformige og selvmotsigende på mye at det er ingen problemer å montere på de et hjerteinfarkt om det skulle være på sin plass. Uten litt temperatur så blir jo forumet kjedelig, og den store forskjellen nå mot da jeg skrev i denne tråden for 4 år siden er at nå får vi faktisk lov å være litt uenige og slenge litt med leppa uten at vi blir nazimoderert i hue og ræva. Folk skjønner da selv stort sett når de skal gi seg i en diskusjon, og tåler man ikke å få passet påskrevet så får man la være å stikke frem huet sitt på negative måter selv. What goes around comes around.. :)

 

Så til dere som lurer på om kontigenten er verdt det? Jeg svarte vel på det ista, men igjen så mener jeg ja. Og at det er takhøyde for non-vag prosjekter der inne er vel bare bra? De må jo poste under "off topic" i såfall, noe som passer godt. Der samles jo all annen søppel så.. ;)

Endret av salms

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Uenigheter finner vi vell på de fleste forum tenker jeg. Alle må få ha sine meninger, så lenge det ikke blir for ufint mener nå jeg. Eller at man går til "angrep" på personer via innboks eller lignende. Man får diskutere offentlig og tåle det samme tilbake UANSETT hvem eller hva man "er" på forumet. Å det blir nok ikke gjort noe verre der enn her vil jeg tro? Har ikke vert på det forumet jeg da, for jeg gidder ikke betale for det. Hadde sikkert vert innom der om det var gratis da, men tror ikke jeg har har det største behovet for å betale for å bli med på et bilforum.....tror jeg vertfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke meningen at jeg skal reklamere så mye for klubben, men på Meca i Trondheim så er det feks 23% på alt av slitedeler og 44% på olje og filter.

Mekonomen husker jeg ikke, men det er mer enn 10% så lenge du viser medlemskort(noe de er blitt ivrige på å sjekke rundt omkring).

 

Jeg bladde akkurat gjennom listen over firma som klubben har avtaler med, og den er lang!! Alt fra veng, hellanor, meca, mekonomen, møller, torshov til mer nisjefirmaer som KRB, GKN driveline, carparts, bildiagnose, gytis autek++++

 

Så det faktum at jeg sparer penger på avtalene, har det sosialt på treff og møter, pluss at det er tilgjengelig så god hjelp som det er på forumet.. 500,- er piss i havet i denne sammenhengen, og selv om bilforumet også har mange flinke folk så er det ikke noe å diskutere at det finnes flere vag-guruer på vacn-forumet enn på bilforumet, og en trenger ikke ha den nyeste og blankeste bilen eller den kjappeste for å få hjelp, og det er noe av det jeg liker godt med klubben.

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår