Gå til innhold

Min Audi A4 Avant S Line 1,8 TFSI 2009

Ranger emnet


Fastlane09

Anbefalte innlegg

Da er den "bankers" Håper de kommer i posten i dag...

Det er rart med det når man venter på noe hehebabyhmm?

 

Hehe, ja. Virker som en evighet.

Kom på en ting at hvis pæren ikke lyser, prøve å snu den 180 grader. For siden det er motstand på den lyser den bare hvis den står riktig vei siden strømmen bare går en vei.

Det står på lappen som følger med og men ville bare si ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. Virker som en evighet.

Kom på en ting at hvis pæren ikke lyser, prøve å snu den 180 grader. For siden det er motstand på den lyser den bare hvis den står riktig vei siden strømmen bare går en vei.

Det står på lappen som følger med og men ville bare si ifra :)

 

Ah du det var et veldig godt tips :pray

Jeg er jo gutt og ville nok ikke ha lest bruksanvisningen hehe

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, lurer på hvem som lærer henne alt dette her..:op:

 

Er det samboeren som sitter å skriver for henne og fikser opp bilen eller er det virkelig en frøken som sitter å trykker som F på tastaturet:D?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, lurer på hvem som lærer henne alt dette her..:op:

 

Er det samboeren som sitter å skriver for henne og fikser opp bilen eller er det virkelig en frøken som sitter å trykker som F på tastaturet:D?

 

Hehe etter å ha lest litt av det hun har skrevet på Bilforumet lurer jeg også hehe

Det er jo uansett dritkult med ei jente som er skikkelig opptatt av bil!! Trenger flere sånne :pepsi:

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, lurer på hvem som lærer henne alt dette her..:op:

 

Er det samboeren som sitter å skriver for henne og fikser opp bilen eller er det virkelig en frøken som sitter å trykker som F på tastaturet:D?

 

Har du forresten noen tips på hvordan få de sorte gulvlistene skikkelig rene.. jeg syns jeg gnikker å gnikker, men når de tørker ser de like kjipe ut..

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe etter å ha lest litt av det hun har skrevet på Bilforumet lurer jeg også hehe

Det er jo uansett dritkult med ei jente som er skikkelig opptatt av bil!! Trenger flere sånne :pepsi:

 

Til dere begge så kan jeg meddele at alt jeg har skrevet er det jeg selv som har skrevet :) Har ingen samboer/kjæreste.

 

Jeg er vel litt over middel interessert i bil til å være jente. Men det synes jeg bare er artig! Det jeg kan om biler har jeg ente lest meg til eller prøvet å feilet på bilen. De forandringene jeg har gjort hit til på bilen har jeg gjort selv :)

Bil er min store hobby, og det kommer ikke til å forandre seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forresten noen tips på hvordan få de sorte gulvlistene skikkelig rene.. jeg syns jeg gnikker å gnikker, men når de tørker ser de like kjipe ut..

 

Vet ikke om jeg tør å svare jeg men :op:

Hvis det er de svarte plastikk listene du tenker på så prøve Polytrol (Owatrol). Funker supert og har lang holdbarhet :) Fås på de fleste malerforretninger/båtsjapper/jernvarehandler. Koster ca 100kr, men den er drøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allright!:) Syntes også det er fett med bil intr jenter, burde vært langt flere av dere!:D

 

 

 

 

 

hmm, det du kan bruke er en pad. En for for "pusse" pad, som du må bruke ved hjelp av såpe e.l. Den tar opp all dritten (det meste) som sitter inne i sporene på plastikk detaljene. Denne kan også brukes på skinninteriør for å fjerne dritt som sitter på feks lyst skinn. Kommer ikke på hva den heter, men du får den nok hos rekvisita eller hos bygghandlere.

 

Deretter kan du hive på gummifornyer for å få frem glansen igjen:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere begge så kan jeg meddele at alt jeg har skrevet er det jeg selv som har skrevet :) Har ingen samboer/kjæreste.

 

Jeg er vel litt over middel interessert i bil til å være jente. Men det synes jeg bare er artig! Det jeg kan om biler har jeg ente lest meg til eller prøvet å feilet på bilen. De forandringene jeg har gjort hit til på bilen har jeg gjort selv :)

Bil er min store hobby, og det kommer ikke til å forandre seg :D

 

:pray kult og sjeldent at jenter er så ihuga bil fans :)

Stå på!!

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg tør å svare jeg men :op:

Hvis det er de svarte plastikk listene du tenker på så prøve Polytrol (Owatrol). Funker supert og har lang holdbarhet :) Fås på de fleste malerforretninger/båtsjapper/jernvarehandler. Koster ca 100kr, men den er drøy.

 

haha klart du tør å svare ;)

Jeg skal få tak i det stoffet og teste det, er lei av "gråe" lister..

Takker for tipset:violin: fant et bilde av Rybak tihi

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allright!:) Syntes også det er fett med bil intr jenter, burde vært langt flere av dere!:D

 

 

 

 

 

hmm, det du kan bruke er en pad. En for for "pusse" pad, som du må bruke ved hjelp av såpe e.l. Den tar opp all dritten (det meste) som sitter inne i sporene på plastikk detaljene. Denne kan også brukes på skinninteriør for å fjerne dritt som sitter på feks lyst skinn. Kommer ikke på hva den heter, men du får den nok hos rekvisita eller hos bygghandlere.

 

Deretter kan du hive på gummifornyer for å få frem glansen igjen:)

 

 

Takker for tipset my friend:tannløs:

Hater at listene ikke ser freshe ut!!

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir en mye finere grommere lyd:) Har vurdert det på min, men motoren stopper meg:) Hadde det vært litt futt i bilen så hadde det vært futt med litt mer lyd også:D

 

Men er det slikt at det tar livet av luftmengdemåleren min ved bruk av åpent filter?

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår