Gå til innhold

Den store nyhetstråden

Ranger emnet


Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

Jeg u-klistrer herved denne tråden. Den ble klistret, og folk bedt om å poste alle nyhetssaker her, i en periode hvor Dieseldyret aka Merce-123 lagde ny tråd for hver side han bladde i morgenavisa. ;)

Nå er tråden blitt så stor og innholdet nærmest usynlig. Derfor, synes dere en sak er verdt en egen tråd/diskusjon, versågod lag en!

 

Husk at om det er bilrelaterte tråder/nyhetssaker/diskusjoner taes de på Annet bilrelatert (eller andre passende steder).

 

- henne

 

 

 

---

 

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/12/16/558564.html

 

 

Han ville ikke gå opp i vekt, derfor tok han ikke medisinen sin?!?! Er det bare jeg som mener utøy some dette må AVLIVES, slik at friske oppegående folk blir beskytta? Er så jævlig lei av at sinnsyke SVIN skal få redusert straff bare fordi dem er gærne! Det burde gi STRENGERE straff, da det er økt sjangse for at de vil gjøre det igjen! Jeg kjente vagt den personen som ble drept, og om jeg får kloa i den jævelen, så skulle jeg faen meg ta vist svinet hvor dyp fjorden er her! Når politiet\staten ikke vil ta ansvar\bli skitne på hendene, så er det snart på tide at folket tar det ansvaret selv, for sin egen beskyttelse! :angry:

Endret av henne
u-klistre tråd

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 952
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han er dessverre bare en stor tragedie. Det at han sluttet å ta pillene pga vektøkning sier jo litt om hvor sinnsyk mannen er.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er dessverre bare en stor tragedie. Det at han sluttet å ta pillene pga vektøkning sier jo litt om hvor sinnsyk mannen er.

 

 

Eirik

 

Og at han derfor bør fjernes fra samfunnet FOR GODT! Og ikke bare de latterlige norske straffene... Føler meg så jævla hjelpesløst når jeg står ovenfor byråkratiidiotien.. :(

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han får vel mildere straff enn senkesett som ikke står i vognkortet han her, synd jeg får straff for det, men skulle med glede pint han her i noen måneder i kjelleren... skulle hatt ei nyslipt motorsag, så skulle jeg kost meg skikkelig, mens han hadde angra litt på at han hørte på "stemmene i huet"

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville ikke gå opp i vekt, derfor tok han ikke medisinen sin?!?! Er det bare jeg som mener utøy some dette må AVLIVES, slik at friske oppegående folk blir beskytta? Er så jævlig lei av at sinnsyke SVIN skal få redusert straff bare fordi dem er gærne! Det burde gi STRENGERE straff, da det er økt sjangse for at de vil gjøre det igjen! Jeg kjente vagt den personen som ble drept, og om jeg får kloa i den jævelen, så skulle jeg faen meg ta vist svinet hvor dyp fjorden er her! Når politiet\staten ikke vil ta ansvar\bli skitne på hendene, så er det snart på tide at folket tar det ansvaret selv, for sin egen beskyttelse! :angry:

 

A: uten å ha noen statistikk å støtte meg på, så tror jeg at råkjøring dreper flere i året enn sinnsvorvirrede folk.

 

B: ingen her so har hørt om forvaring?

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er hull i gjerdet på Gausta', det er hull i gjerdet på Gausta', det er hull i gjerdet på Gaustaaaaa', det er derfor jeg er her!"

 

Må virkelig bli bedre oppfølging av sinnsyke.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og at han derfor bør fjernes fra samfunnet FOR GODT! Og ikke bare de latterlige norske straffene... Føler meg så jævla hjelpesløst når jeg står ovenfor byråkratiidiotien.. :(

 

Tror ikke drapsmannen ofret en tanke på fengselsstraff før han drepte den avdøde.

 

Slike folk skulle vell aldri kommet til landet i første omgang. Desverre en konsekvens av den latterlige innvandringspolitikken vi har her i Norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A: uten å ha noen statistikk å støtte meg på, så tror jeg at råkjøring dreper flere i året enn sinnsvorvirrede folk.

 

B: ingen her so har hørt om forvaring?

 

Jepp, alle som råkjører er aktivt ute etter å drepe noen. Kverulant.

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre, det er tydeligvis mange snartenkte folk her.

 

Denne personen var SYK. Samma FAEN om han har kreft, lungebetennelse, klamydia eller tannstein - han er syk og trenger oppfølging. Her har det tydeligvis skjedd en glipp i helsevesenet som er pliktet til å ta seg av slike tilfeller, intet mer - intet mindre.

 

At noen av dere mener at man burde avlivet noen fordi de er psykisk syke, gjør meg ikke annet enn oppgitt og forundret over hvor lite dere faktisk vet om psykisk helse.

 

Denne saken er jo selvsagt forferdelig tragisk, og all sympati går til de pårørende. Men dere må da for faen forstå at når en person er syk, så må de behandles deretter? Om noen skal straffes i denne saken, så er det ingen andre enn det norske helsevesenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår