Gå til innhold

Innredning i dodge van

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har akkurat gått til innkjøp av en 87 mod doge 350 van med 318 motor. Bilen er i topp stand driv verk og rustmessig,MEN den er helt ribbet innvendig. Tidligere russevan,eneste som står i er to kapteinstoler med sving fra chevy van.

Det jeg lurer på er hvordan går jeg frem for å innrede den innvendig?? Noen gode tips om hvordan jeg kler skapet på innsiden og taket??

Eventuelt noen linker med gode bilder på hvordan jeg går frem siden jeg er grønn på dette.

 

Håper på gode og hjelpsomme svar.

God helg til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har akkurat gått til innkjøp av en 87 mod doge 350 van med 318 motor. Bilen er i topp stand driv verk og rustmessig,MEN den er helt ribbet innvendig. Tidligere russevan,eneste som står i er to kapteinstoler med sving fra chevy van.

Det jeg lurer på er hvordan går jeg frem for å innrede den innvendig?? Noen gode tips om hvordan jeg kler skapet på innsiden og taket??

Eventuelt noen linker med gode bilder på hvordan jeg går frem siden jeg er grønn på dette.

 

Håper på gode og hjelpsomme svar.

God helg til alle :)

 

hei.kle den med kryssfinerplater i tak og vegger og så kle dem med høytallerkassefilt fra biltema.enkelt og billig..har gjort det selv og lager mye av treverket selv.

filten legger du på ved hjelp av noe lim, sikaflex eller monteringslim, ikke trelim..og selvfølgelig noe vegg til vegg teppe i gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville lagt isalasjon mellom karosseriet og finerplatene. Du kan lage høytalerhull på finerplatene og feste melomtone og diskanter i veggen. Trekk platene med noe mykt og karnsje bruk møbelspikre for å lage mønster. Egne kasser er best for bassen, men du kan bygge dem inn i inrednigen. Jeg hadde tykk krysfinner med parketgulv oppå som gulv i min van. Bare å vaske ut Ølsølet etter en helg. Teppe er ikke så lett å rengjøre etter en fyllekule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår