Gå til innhold

Fiat uno turbo i.e hörmann


ChrisTARD

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann,

Kjøper en croma turbomotor av en kar nå.

Bilen skal hugges.

Er det noen bremser fra denne du kan nyttiggjøre deg, eller er det Brembo el. som skal på?

Jeg skal ha motoren inn i en Lada Niva Track (den "kule med soltak og Recaro) -vet ikke om det kvalifiserer til å bli tatt opp i Fiatklubben?

Har en Suburban som med sine 275HK på diesel også er ganske snerten tross sine 3080kg...

Bodde forresten i Kokstadælva fram til høsten -05, da jeg flyttet ned til Julius og Sabeltannland:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Kjøper en croma turbomotor av en kar nå.

Bilen skal hugges.

Er det noen bremser fra denne du kan nyttiggjøre deg, eller er det Brembo el. som skal på?

Jeg skal ha motoren inn i en Lada Niva Track (den "kule med soltak og Recaro) -vet ikke om det kvalifiserer til å bli tatt opp i Fiatklubben?

Har en Suburban som med sine 275HK på diesel også er ganske snerten tross sine 3080kg...

Bodde forresten i Kokstadælva fram til høsten -05, da jeg flyttet ned til Julius og Sabeltannland:-)

 

hei. de bremsene kan være noe jeg kanskje kan bruke om de er i stand. fiatklubben tror jeg ikke eksisterer mer. hjemmeside finnes hvertfall ikke mer.

SPEEEED!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skiftet litt rør og slanger i bilen.

 

2ekqjnq.jpg

Gammelt

33vccgk.jpg

nytt!

1zlgg2p.jpg

3020s93.jpg

 

Som dere ser så er det bare et stort kaos enda:P

 

begynner å like motorrommet ditt !!

Får du den på veien i år ??

Har en Uno Turbo selv,som bare har gått 96' km.

Desverre ble den påkjørt,og har stått i 2 år nu.

Har også bynnt å kjøpe litt trimdeler.

Fikk tak i Novitec innsug,med ekstra dyse,det skal gi ca.10HK ekstra.

Har også en chip,den ska gi ca.25HK+ 40nm.Kjøpte den billig på ebay,men e litt usikker på om jeg ska bruke den.Selgern virker litt useriøs !!

Har forresten 5,5" orginale Turbo Felger.

De er pulverlakkert.(hvit)

Med 175/50 dekk.Brukt en halv sesong.

Kan selge de til rett pris.

Endret av badnewsbertone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å like motorrommet ditt !!

Får du den på veien i år ??

Har en Uno Turbo selv,som bare har gått 96' km.

Desverre ble den påkjørt,og har stått i 2 år nu.

Har også bynnt å kjøpe litt trimdeler.

Fikk tak i Novitec innsug,med ekstra dyse,det skal gi ca.10HK ekstra.

Har også en chip,den ska gi ca.25HK+ 40nm.Kjøpte den billig på ebay,men e litt usikker på om jeg ska bruke den.Selgern virker litt useriøs !!

Har forresten 5,5" orginale Turbo Felger.

De er pulverlakkert.(hvit)

Med 175/50 dekk.Brukt en halv sesong.

Kan selge de til rett pris.

 

jeg skal prøve og få den på veien i år! så fort det kommer penger kommer det nye deler:P trist og høre at din står. jeg har veldig unofelger hvis du har en pris til meg kan jeg vurdere det. sender deg pm

SPEEEED!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår