Gå til innhold

Hva sker hvis du fyller diesel på en bensinbil?

Ranger emnet


steinar

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by mfafa

Nei men i huleste! Driver Bilteknikeren.com å sletter innleggene sine? :( JEG synes hvert fall det står en del interresante ting der. Hvis ikke alt han sier stemmer 100% kan dere bare rette på det i stedet for å slenge masse dritt.

Det var vel det de gjorde i begynnelsen. All skyld skal legges på bilteknikeren.com ikke Larsen og de andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Decepe

Det var vel det de gjorde i begynnelsen. All skyld skal legges på bilteknikeren.com ikke Larsen og de andre :)

 

Takk. :)

 

Hadde jeg visst hvilket oppstyr dette skulle bli, så hadde jeg aldri giddet å svart på en eneste post til Bilteknikeren.com , og heller ungått å bruke forumet noen måneder.

-88 Sierra cosworth

411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Larsern

 

Takk. :)

 

Hadde jeg visst hvilket oppstyr dette skulle bli, så hadde jeg aldri giddet å svart på en eneste post til Bilteknikeren.com , og heller ungått å bruke forumet noen måneder.

 

hadde jo vært fint om du greide det :-) men jeg tviler på det... JEG PÅTAR meg all skyld, fordi jeg ikke tåler at noen retter på meg!! hehe... men da vet du at det ikke er vits i å prøve deg på å komme med synsingen din mot meg heretter.. Og foresten nå kan du slappe av og smile, du er fremdeles BLOMSTERFINN her inne ;) ... Mens jeg er det stikk motsatte OND...

 

Jeg holder meg langt unna dine svar og poster, og du holder deg enda lenger unna mine :) enig???

Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bilteknikeren.com

Og foresten nå kan du slappe av og smile, du er fremdeles BLOMSTERFINN her inne ;-) ... Mens jeg er det stikk motsatte OND...

 

Du er bare dum!

Du har ingenting å gjøre her inne på forumet med den holdningen og oppførselen du har.

 

Vi liker deg ikke!!

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne

 

Du er bare dum!

Du har ingenting å gjøre her inne på forumet med den holdningen og oppførselen du har.

 

Vi liker deg ikke!!

 

jaja, der kom du også... nytter jo ikke å ignorere dere, så la oss heller bli enige om noe.. Du, Blomsterfinn og RunkeHånda holder dere unna mine poster, så holder jeg meg unna eventyrene deres ;) okay deal???

 

foresten så tror jeg ikke at alle liker deg heller... eller???

Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bilteknikeren.com

 

jaja, der kom du også... nytter jo ikke å ignorere dere, så la oss heller bli enige om noe.. Du, Blomsterfinn og RunkeHånda holder dere unna mine poster, så holder jeg meg unna eventyrene deres ;) okay deal???

 

foresten så tror jeg ikke at alle liker deg heller... eller???

 

Er jo ikke noe vits i å skrive noe i dine poster for du sletter dem jo bare. Så jeg har allerede sluttet å skrive innlegg i dem. Eneste jeg gjør er å lese høyt fra dem når dattera mi skal legge seg.. hun er så glad i eventyr skjønner du.

 

At du ikke liker meg tar jeg ikke som noe stort tap.. du er bare en kvise på samfunnets rumpe i mine øyne.

 

Sorry for at jeg har vært med på å spore denne tråden av, men jeg måtte bare!!

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne

 

Er jo ikke noe vits i å skrive noe i dine poster for du sletter dem jo bare. Så jeg har allerede sluttet å skrive innlegg i dem. Eneste jeg gjør er å lese høyt fra dem når dattera mi skal legge seg.. hun er så glad i eventyr skjønner du.

 

At du ikke liker meg tar jeg ikke som noe stort tap.. du er bare en kvise på samfunnets rumpe i mine øyne.

 

Sorry for at jeg har vært med på å spore denne tråden av, men jeg måtte bare!!

 

jeg håper du mener det, at du lar være å svare på mine poster.. Du har vært grunnen til at mange tråder har sporet av fullstendig, ved å forsøke å latterliggjøre mine svar. Og det er synd, siden du ikke har så mye peiling på noe ...

 

Er vi enige nå?? holder du deg unna meg heretter eller???

Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bilteknikeren.com

 

jeg håper du mener det, at du lar være å svare på mine poster.. Du har vært grunnen til at mange tråder har sporet av fullstendig, ved å forsøke å latterliggjøre mine svar. Og det er synd, siden du ikke har så mye peiling på noe ...

 

Er vi enige nå?? holder du deg unna meg heretter eller???

 

Gi meg ett eksempel på at jeg ikke har peiling på noe?

 

Tenker du på den gangen jeg fortalte deg om Ottomotoren? Og Semidieselen? Og at dieselmotorer får drivstoffet sprøytet inn før ØT? Eller om hva epsilon er? Eller at knallgass (Hydrogen) får man ved å lade batteriene og ikke ved å fylle diesel på en bensinbil? lol

 

Vanskelig å sette fingeren på alt siden du har slettet alle postene, og derfor kan sitte i ettertid å late som om du hadde rett mens jeg var tomsen uten peiling.. men jeg tror faktisk at de fleste her inne kommer til å huske deg og innleggene dine i lang tid framover. ;)

 

Litt av en signatur du har ordna deg.. den innbyr ikke akkurat til diskusjon.. :rolleyes:

Klart jeg skal holde meg unna deg.. du har jo trua med å ta meg med balltreet ditt.. snart må jeg vel under senga og hente MP5'en min hvis du blir sintere på meg :D

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne

 

Gi meg ett eksempel på at jeg ikke har peiling på noe?

 

Tenker du på den gangen jeg fortalte deg om Ottomotoren? Og Semidieselen? Og at dieselmotorer får drivstoffet sprøytet inn før ØT? Eller om hva epsilon er? Eller at knallgass (Hydrogen) får man ved å lade batteriene og ikke ved å fylle diesel på en bensinbil? lol

 

Vanskelig å sette fingeren på alt siden du har slettet alle postene, og derfor kan sitte i ettertid å late som om du hadde rett mens jeg var tomsen uten peiling.. men jeg tror faktisk at de fleste her inne kommer til å huske deg og innleggene dine i lang tid framover. ;)

 

Litt av en signatur du har ordna deg.. den innbyr ikke akkurat til diskusjon.. :rolleyes:

Klart jeg skal holde meg unna deg.. du har jo trua med å ta meg med balltreet ditt.. snart må jeg vel under senga og hente MP5'en min hvis du blir sintere på meg :D

 

signaturen er for morro skyld.. du tror vel ikke at jeg tar deg/dere så alvorlig?? klart det irriterer, men det er også alt!! slettet alle innleggene, da disse har blitt gjort til latter av deg, blomsterfinn og RunkeHåndaen.. og det syns jeg er synd, da jeg frivillig har delt min kunnskap med mange her inne som garantert satte pris på dem ...

 

 

De som vil ha gode råd av meg, kan komme til mon seriøse forum :) der skal ingen få herje slik dere gjør det... Håper mange vil sette pris på min hjelp, og det tror jeg også at de vil gjøre.

Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår