Gå til innhold

Natt til 1.mai 2009 Vestfold - Oppmøte kl 21.30 på Foksrød

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Kjempe flott tiltak dette som skjer på Geiteryggen gutter.

Grunnen til at jeg mest sansynlig ikke dukker opp, er fordi jeg liker å kjøre masse bil denne natta, leke og treffe likesinnede.

Var en liten tur i Skien ifjor, pga litt dårlig vær og en bil som ikke fungerte.

Iår har jeg bil som virker og da ønsker jeg å bruke den, ikke se på at andre kjører. ;)

 

Når det gjelder dette året, så begynner tiden min å renne litt ut for meg. Denne uka er det litt ombygging og lakkering av bilen som skal på utstillig i Molde, Moldestuket har utstilling til helga. Så denne uka og helga går bort til det. Så jeg tror nesten vi får ta ting litt på sparket.

Har egentlig ordnet 5-10 dragbiler fra fjærn og nær, men tror vi bare roer det litt ned. For det første så er onkel-blå veldig ivrige denne natta og for det andre strekker ikke tiden til.

Men vi kan bruke denne kvelden til å treffes, bli kjent og utveksle litt info osv. Dette letter jo evt. senere "arrangementer". ;)

Jeg kommer til å holde meg rundt tønsberg-sandefjord tenker jeg, sammen med flere andre.

Ser frem til en knall kveld/natt, og så får vi bruke tiden til å planlegge sommeren litt tror jeg. Er det stemning for aktivitet utover så lager vi jo det.

 

Men denne kvelden blir nok bare lek og morro, om været tillater det. Svinger nok innom noen av de nevnte stedene i denne tråden. Dere får planlegge stedene her, så dukker jeg nok opp.

 

See ya all! ;)

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så ikke akkurat mest på dragen ifjor heller da. Synes da fokserød er ett godt møte plass da, god plass til masse biler, å lett og finne fra. Nat til 1 mai har jo alltid vært tradisjon lenge her i vestfold da, vært veldig te oppmøte så lenge jeg kan huske.

GirlsGoFast Chick

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit)

Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi kan jo si at vi tar oppmøte på Foksrød, og så kan vi ta ting der i fra, som f.eks crusing ned til Sandefjord sentrum å "presse" noen runder, kanskje en tur bort til Døgnet utover kvelden.

 

Ang tidspunkt vi skal møtes kan vi jo ta litt nærmere, vet ikke hvor lenge OBS skal ha oppe denne dagen, kan være lurt å dukke opp etter stenge tid.

 

Vil også legge inn en oppfordring til folk om å oppføre seg pent og ikke gjøre dumme ting, da dette til trekker seg Politi. Så lenge vi holder oss rolig på de plassene vi eventuellt parkerer på, har de som regel liten eller ingen grunn til å "jage" oss bort.Inn under her kommer søppelkasting, dere er voksne nok til å ta med søppla deres selv!

 

Farts overtredelser og burning skjer på eget ansvar! Blir dere tatt for dette, så er det deres egen skyld! Og som sagt over gjør dette ett annet sted en der vi står parkert, vis dere har veeeeeeldig stor trang for å gjøre dette!

 

Og min siste oppfordring: Alkohol og bil hører ikke sammen! Gidder ikke å se på fjortisfyll...... Må dere absolutt drikke denne dagen finnes det plenty av russe arrangment rundt omkring i Vestfold denne kvelden! Ser gjerne at russen holder seg der også, dere hører ikke hjemme på ett biltreff!

 

Så for å legge lista lavt sånn at ingen skal bli skuffa, kom dere som har lyst :) Kommer det to biler er det nok til å råne, kommer det hundre biler så er det bare en bonus :) Og husk dette er ikke ett planlagt streetmeet med masse aktiveter og opplegg. Her kommer vi som har lyst, møtes på en plass for å snakke shhit og koser oss og tar ting som det kommer :)

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg følger deg dit du drar jeg VR4:pray

 

Godt å se at menigheten følger presten:worshipnissan

 

Kolekt til ny bil kan settes inn på kontonr. 2425.......hehehe :D

 

Nei tilbake til topic :) Bare å slenge seg på de som vil.

Jo flere jo bedre er det vel noe som heter :)

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi kan jo si at vi tar oppmøte på Foksrød, og så kan vi ta ting der i fra, som f.eks crusing ned til Sandefjord sentrum å "presse" noen runder, kanskje en tur bort til Døgnet utover kvelden.QUOTE]

 

Møter opp på fokserød jeg også ;)

Ca etter stenge tid;)

 

Skal finne ut stenge tid i morra :) så vet vi litt mere.

 

Noen av oss i fra Larvik har pratet om å møtes på Esso`n å henge litt der før vi drar bort til Foksrød. At vi samles der og kjører sammen bort :)

 

Tidspunkter kan vi ta å fastsette innen helga :)

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedlig det ikke ble noe Bil Show i skien i år, så der røyk mye av interessen. Bra tiltak, men å høre biler brumme er ikke morro. Mye morroere og få se biler, hilse på nye folk osv, så genialt om det ble ett treff ett sted ikke alt for langt av gårde der folk Kunne sammle seg for å se på bilene, prate og ut å cruise litt. Å ikke minst se forskjellige biler.

Var i drammen sist søndag, å syntes det blir litt langt, men om noe midt i mellom drammen og skien, hadde vert midt i! :D

Å stor plass. Morro å komme til ett sted der det er MANGE biler!

Støtter detta forslaget! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hørt på åpningstidene til OBS og de skal ha åpent til kl 21.

 

Så da kommer jeg med ett forslag at vi har oppmøtetid kl 21.30. Da skal de fleste ansatte og kundene være borte og parkeringa være tom :D

 

 

Høres dette ok ut?

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje hatt en plan B plass??

 

 

Har tenkt litt på dette jeg å. Noen som vet om mulighetene på borgeskogen eventuellt nede på kullerød? Eller noen andre store plasser?? Tok ei runde i Larvik i går med Scoobydude, men er dårlig med plasser der.

 

 

PS! Har oppdatert første posten i tråden :D

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår