Logo

Gå til innhold

5Fiat Croma 92 Modell

Fiatrace

Fiatrace 13.March.09 - 22:58

• Opp

Fiatrace 13.March.09 - 22:58

• Opp

Hei
    Har et lite problem, eg trenge ei styresnekke te min Fiat Croma 92 modell. tror Modell 91-94 passer??, men er litt usikker. Har hørt at en Sabb 9000 har mye av dei samme delene?, men er litt usikker.

Noen som vet noe???
    ePiFaNT

ePiFaNT 15.March.09 - 2:00

• Opp

ePiFaNT 15.March.09 - 2:00

• Opp

Ville spurt på Lazzaroni-forumet, der er det mange både nåværende og tidligere Croma-eiere. Sikkert like mange Lancia Thema-eiere også, som forsåvidt er omtrent samme bil.

Når det er sagt ville jeg blitt overrasket om det ikke passet. Veldig mye deler går om hverandre mellom de forskjellige Fiat-modellene, og omtrent like mye fra Alfa Romeo og Lancia. Litt Lego-preg over det hele, men man må selvsagt vite hvilke deler som passer og hvilke bilmodeller man skal hente fra.
    Fiatrace

Fiatrace 15.March.09 - 22:33

• Opp

Fiatrace 15.March.09 - 22:33

• Opp

Takk:) ska sjå på det, Men hva trenger man å skifte ut vist man ska sette i en turbomotor i min bil for å få den godkjent?
    ePiFaNT

ePiFaNT 16.March.09 - 12:05

• Opp

ePiFaNT 16.March.09 - 12:05

• Opp

Det aller enkleste er nok å få tak i en Croma Turbo donorbil og deretter sjekke med "Biltilsynet" hva som må flyttes over for å få det godkjent. Men det virker forsåvidt litt bakvent så lenge det finnes kjørbare Croma Turboer å få tak i...?
    Fiatrace

Fiatrace 23.March.09 - 14:37

• Opp

Fiatrace 23.March.09 - 14:37

• Opp

Har prøvd å komme meg innpå der men, di vill ikke "aktivere" meg. det har vertfall tatt ei god stund. Vet noen om andre har ein slik bil? I tilfelle di kan vete noe mer en meg om denne sånn at jeg kan få tak i EI STYRESNEKKE:) hakje sett NOKEN CROMAER:(

Dette innlegget har blitt redigert av Fiatrace: 23.March.09 - 14:50

ePiFaNT

ePiFaNT 23.March.09 - 22:34

• Opp

ePiFaNT 23.March.09 - 22:34

• Opp

Det er nok ikke noe med deg, sannsynligvis tar det bare litt tid med godkjenningen.

Om du ikke har lyst til å vente kan du forsøke forumet til Norsk Fiatregister i stedet. Aktivitetsnivået er ikke like høyt, men det krever ikke godkjenning før du kan poste. Registrér deg og start en ny tråd. :)

Finner du ikke svar på det du lurer på? Her ser du hvordan du spør om noe nytt